CurSe Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Sliter litt med at hardware.no-skin'et byttes til diskusjon.no-skin'et hvis jeg ikke er aktiv på forumet i løpet av en periode. Det er ikke mange minuttene det er snakk om, men hvis jeg har hardwareskin'et oppe og er borte noen minutter så endres skin'et til diskusjon.no sitt hvis jeg trykker meg over til en annen kategori eller oppdaterer siden. Hvordan beholder man hardware.no sitt skin? Fant ikke noe sånt i kontrollpanelet Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skinnet skal vel holde seg konstant, med mindre man sletter cookies? Det hørtes litt mystisk ut. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Samme problemet her. Har jeg f.eks et vindu oppe med amobil.no's forumskin og ett med hardware.no sitt forumskin så får jeg skinnet til amobil.no hvis jeg trykker på en hvilken som helst link i hw.no vinduet. (Har akam.no oppe i et annet vinduog nå fikk jeg plutselig akam.no's sidebar og postbredde i dette vinduet da jeg trykket reply...) Endret 14. november 2006 av xm8 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 gjeldene skin lagres i cookie, så kanskje litt dumt å bruke flere skins på ett og samme forum xm8? det blir fort krøll da At trådstarter hele tiden blir satt tilbake til diskusjon.no-skinnet er litt rart, kanskje det hjelper med å slette gamle cookies? (gjetting, men er verdt et forsøk) Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) gjeldene skin lagres i cookie, så kanskje litt dumt å bruke flere skins på ett og samme forum xm8? det blir fort krøll da 7292898[/snapback] Med andre ord: Jeg bør kun ha åpent ett vindu fra diskusjon.no/hw.no/amobil.no til en hver tid? Virker noe tungvint da jeg må lukke hvert eneste vindu for hver eneste gang jeg besøker en ny del av forumet/hw.no-nettverket... Jaja, da for det bli slik. Endret 16. november 2006 av xm8 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 neida, du kan ha uendelig mange vinduer åpne. Men kan være smart å bruke samme skin i alle de. Ønsker du å bruke forskjellig skin alt ettersom hvilken tråd du er inne i, kan en dårlig løsning være å benytte en nettleser for denne tråden, og en annen nettleser for en annen (da ulike nettlesere ikke deler cookies) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 har selv dette problemet at skinnet blir endret. har slettet kakene og logget inn på nytt. skal se i morgen når jeg våkner om skinnet fortsatt endrer seg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hva er sjangsen for at det har blitt bedre nå? (Ellers, velg et skin i skin-velgeren nederst så bør det ikke bli endret på automatisk) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skinnet ble om til diskusjon.no istedenfor hw.no skinnet. Litt irriterende. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har problemer med at skin'et skifter til gamer.no hvis jeg har den siden oppe i en annen nettleser/fane. Det er sykt irriterende, da diskusjon.no og hardware.no er de eneste brukbare skinnsene. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvilke nettlesere bruker dere som har dette problemet? Selv har jeg ikke problemet og bruker både IE og Opera. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Velger å bumpe denne. De av dere som har _valg_ et skin og mister dere, hva gjør der og i hvilken nettleser? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hvis jeg sitter å leser i forumet med diskusjon.no skin'et og så leser jeg samtidig artikler(ikke i forumet) på f.eks. gamer.no, da vil skin'et skitfte til gamer skin med en gang jeg beveger meg til et annet sted på forumet. Jeg bruker Firefox, men det har faktisk blitt bedre etter ny update da det ikke skjer hver gang lenger, men det skjer fortsatt. Endret 21. desember 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg må få spørre, hvordan kan du velge skin nå for tiden? Trodde de slettet alle etter denne saken. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Redigert: Det var berre midlertidig at ein ikkje kunne velge skin. Endret 21. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tusen takk, har irritert meg over det bedritne Diskusjon.no skinnet en stund, men har vendt meg til det. Utrolig godt å komme tilbake til det gamle Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 diskusjon.no er jo det beste skinnet! Hvilket bruker du ellers? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hardware.no - dynamisk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg