Gå til innhold

Hvordan beholder man hardware.no-skin'et?

Anbefalte innlegg

Sliter litt med at hardware.no-skin'et byttes til diskusjon.no-skin'et hvis jeg ikke er aktiv på forumet i løpet av en periode. Det er ikke mange minuttene det er snakk om, men hvis jeg har hardwareskin'et oppe og er borte noen minutter så endres skin'et til diskusjon.no sitt hvis jeg trykker meg over til en annen kategori eller oppdaterer siden. Hvordan beholder man hardware.no sitt skin? Fant ikke noe sånt i kontrollpanelet :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme problemet her. Har jeg f.eks et vindu oppe med amobil.no's forumskin og ett med hardware.no sitt forumskin så får jeg skinnet til amobil.no hvis jeg trykker på en hvilken som helst link i hw.no vinduet. (Har akam.no oppe i et annet vinduog nå fikk jeg plutselig akam.no's sidebar og postbredde i dette vinduet da jeg trykket reply...)

Endret av xm8
Lenke til kommentar

gjeldene skin lagres i cookie, så kanskje litt dumt å bruke flere skins på ett og samme forum xm8? det blir fort krøll da ;)

At trådstarter hele tiden blir satt tilbake til diskusjon.no-skinnet er litt rart, kanskje det hjelper med å slette gamle cookies? (gjetting, men er verdt et forsøk)

Lenke til kommentar
gjeldene skin lagres i cookie, så kanskje litt dumt å bruke flere skins på ett og samme forum xm8? det blir fort krøll da ;)

7292898[/snapback]

Med andre ord: Jeg bør kun ha åpent ett vindu fra diskusjon.no/hw.no/amobil.no til en hver tid? Virker noe tungvint da jeg må lukke hvert eneste vindu for hver eneste gang jeg besøker en ny del av forumet/hw.no-nettverket... Jaja, da for det bli slik.

Endret av xm8
Lenke til kommentar

neida, du kan ha uendelig mange vinduer åpne. Men kan være smart å bruke samme skin i alle de.

Ønsker du å bruke forskjellig skin alt ettersom hvilken tråd du er inne i, kan en dårlig løsning være å benytte en nettleser for denne tråden, og en annen nettleser for en annen (da ulike nettlesere ikke deler cookies)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvis jeg sitter å leser i forumet med diskusjon.no skin'et og så leser jeg samtidig artikler(ikke i forumet) på f.eks. gamer.no, da vil skin'et skitfte til gamer skin med en gang jeg beveger meg til et annet sted på forumet.

Jeg bruker Firefox, men det har faktisk blitt bedre etter ny update da det ikke skjer hver gang lenger, men det skjer fortsatt.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...