Sindre Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Klubben min driver og sanker stemmer for på "Klubben i ditt hjerte" konkurransen på dagbladet.no, noen som har lyst til og være snill og stemme på laget mitt. Laget er BSI-Volleyball, vi stiller i en egen klasse for bedrifts og studentidrettslag. Tar maks 20 sekunder, du må skrive inn 5 tall også trykke stem Dette gjør du bare for og være snill og vise at du bryr deg, skulle du ha problemer en annen gang kan du , hvis du vil, sende meg en pm så skal jeg hjelpe deg. Det er lett og være snill. Vil du være kjempesnill kan du stemme en gang hver dag, dette forventer jeg selvsagt ikke, men det er jo lov Trykk her for og stemme på BSI-Volleyball i db.no sin kåring av klubben i ditt hjerte Takk for alle som var snille og gav en stemme! Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg var snill.. Hilsen Julenissen Du kan stemme på RBK for meg du da :-) Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg var også snill... Stem på rbk for meg også... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 må vel stemme på rosenborg jeg å Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Da er rbk stemt på! (har også stemt på brann, men poenget er vel at begge må ta igjen vålerenga og de har jeg ikke stemmt på,) Noen flere som vil "swappe" stemmer? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hva er dette for noe? RBK? Her er det "Enga i mitt hjerte" Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det blir jo egentlig juks da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå