odinlid Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Eg vurderar å oppdatere pc-en min, eg har tenkt å kjøpe nytt hovedkort, ram, og CPU. Men eg lurar på om eg må formatere harddisken eventuelt installere OS på ny? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Du MÅ ikke, men det er å anbefale ja. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Cappo skrev (2002-11-12 11:10):Du MÅ ikke, men det er å anbefale ja. Hehe, minner meg om en oppgave jeg ikk av en person: Han hadde en hardisk fra en maskin, og ville ha samme oppsettet på en annen maskin. Så han gav meg harddisken, og sa at den skulle speiles på den andre maskinen Det gikk, men **** for ett helvette det var med drivere og annet rask :razz: Til slutt ga jeg opp og installerte OS på nytt. Lenke til kommentar
*muad'dib* Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det er jo lov å prøve.!! Starter Xp'en opp er det jo håp. da kan du innstallere drivere for ting å tang.. "Jævla stress" The easy way: first boot-device: CD-ROM Tar jo bare en halv time så er du Up and Running. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Eg vil si at du "må" formatere etter et hovedkort bytte? Du kan risikere å få en ustabil pc om du ikke fjerner den gammle insalasjonen. Om du bare installere os'et på nytt så fjerner setupen ikke de gammle irq'ene/drivere og mye annet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Alt er mulig, men anbefaler deg som resten her - å foreta en ny installasjon inkl. formatering....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå