Gå til innhold

To portretter av min vertssoster og vertsfar


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei nok en gang.

 

Siden jeg er sjuk i dag, har jeg ikke saa mye aa gjoere. Derfor tenkte jeg at jeg skulle prove meg paa noen kjappe snabbshots av vertsfaren og vertssosteren min. Og slik ble resultatet. Hva synes dere?

 

Og jeg klarte aa save denne gangen. :D

7255605[/snapback]

 

No offence Ustedalen, men istedenfor å ta noen halvbra bilder for så prøve å jekke de opp i photoshop, så er det kanskje heller en idè å bruke litt mer tid bak kamera.

 

Før du tar bilde altså, så tenker du deg godt om hvordan du vil bildet ditt skal fremstå, ved bruk av utsnitt og lyssetting.

Lenke til kommentar
Hei nok en gang.

 

Siden jeg er sjuk i dag, har jeg ikke saa mye aa gjoere. Derfor tenkte jeg at jeg skulle prove meg paa noen kjappe snabbshots av vertsfaren og vertssosteren min. Og slik ble resultatet. Hva synes dere?

 

Og jeg klarte aa save denne gangen. :D

7255605[/snapback]

 

Synes godt du kunne flyttet de lengre ut fra veggen så du slapp skyggene i bakhodet deres.

 

Som sagt før: jobb med lyssettingen og plassering av motivene :)

Lenke til kommentar

Til mitt forsvar saa maa jeg si at jeg ikke har tenkt over disse bildene i det hele tatt. Jeg var sjuk, jeg kjedet meg, og jeg var svimmel av aa staa oppreist, saa jeg ville derfor ha noe aa gjoere. Saa da tenkte jeg at jeg kunne prove paa SirMaximus (eller som han heter naa; riktig) sin tutorial. Saa det var igrunn det det hele var om.

 

En gang saa skal jeg nok faa til et blinkskudd. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk en følelse av at du nettopp hadde installert Photoshop og fant noen superfete råschtilige filters, og resultatet ble tragisk. Får en følelse av at modellene er døde, og lyset var ikke veldig gjennomtenkt og virker for sterkt og i tillegg er bakgrunnen så som så, og er vel ikke helt hvit heller som gjør at bildene virker blasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...