Gå til innhold

PS3 ikke i mars alikevel?

Nonsens

Anbefalte innlegg

Nei, han sier at han vil ikke gi noen garanti for at ps 3 kommer til europa i mars fordi han ikke kan gi slike garantier.

7256631[/snapback]

Merkelig, det er definitivt ikke det som står på engelsk hvertfall

7256681[/snapback]

Noen her inne som har fått skjelven tydeligvis :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

It's not my job to comment om hardware suppleys. Og før det sier han at vil ikke si noe sikkert med tanke på hva som skjedde sist de sa at de skulle lansere world wide.

Og nei får ikke skjelven, men va har det med emnet å gjøre? Er mest sannsynlig på ferie i mars - april så klare å vente litt til.

Lenke til kommentar
Jeg tror utrolig nok ikke det har så mye å si når Playstation 3 kommer. Den vil selge uansett. Har hørt litt med venner og arbeidskolegaer om spill og da drar jeg selvfølgelig fram 360 som en bra maskin. De aller fleste sier da bare at de venter på PS3 for den vil bli så uendelig mye bedre og mange har ikke engang fåt med seg at Xbox 360 er nexgt gen.

Nei Playstation 3 vil nok selge, og det mye på grunn av merkenavnet. Ser jo at PS2 fortsatt selger mye bedre enn Xbox 360 og det enda flere og flere skaffer seg HDTV. Tror rett og slett det er fordi Xbox er Xbox og Playstation er best oppfatninga på folk. Er helt tragisk at det er sånn.

7256092[/snapback]

Nettopp. Dette er så sant som det får blitt. Kjenner ingen som har interesse for 360 og alle skal ha PS3.

Og det med at folk ikke vet at 360 er next gen er så riktig. Folk tror faktisk at det bare er en re-designet Xbox, som PS2 slim greia er. Dette blir jo ikke akkurat hjulpet da de fleste butikker bare putter Xbox of 360 spill på samme hylle om hverandre, heh.

MS har et stort problem her med dette.

Lenke til kommentar
Leste på ps3today.com at japan får 100 000 konsoller og ikke 80 000 som det tidligere ble sagt. Virker som om at de har fått fart på produksjonen.

7256875[/snapback]

Var vel 100 000 som blei satt i utg.punktet. Godt det går litt på skinner ihvertfall!

Lenke til kommentar
Nettopp. Dette er så sant som det får blitt. Kjenner ingen som har interesse for 360 og alle skal ha PS3.

Og det med at folk ikke vet at 360 er next gen er så riktig. Folk tror faktisk at det bare er en re-designet Xbox, som PS2 slim greia er. Dette blir jo ikke akkurat hjulpet da de fleste butikker bare putter Xbox of 360 spill på samme hylle om hverandre, heh.

7256914[/snapback]

Stupidity should be a capitol crime.

Folk som trur at XBOX 360 berre er ein redesign av orginale XBOX kjem aldri til å kjøpe uansett, fordi dei har så utruleg lita innsikt, og interesse for spel. Ergo, Microsoft mista ikkje ein kunde på det der.

Det der du skreiv, må være noko av det mest kort-tenkte eg nokon gong har lese.

Lenke til kommentar
Det er vel dette Mgs tenkjer på:
"It's not my job to comment on hardware supply issues other than to say some very smart people are working very hard to catch up," he continued.

7256787[/snapback]

Vel, dette er fortsett ikkje til å stikke under stolen:
Sony Worldwide Studios boss Phil Harrison has declined to offer a guarantee that the PlayStation 3 will hit Europe in March as previously announced.
Lenke til kommentar
Sony Worldwide Studios boss Phil Harrison has declined to offer a guarantee that the PlayStation 3 will hit Europe in March as previously announced.

7257080[/snapback]

Du må framleis sjå det i samanheng med det eg siterer. Han kan ikkje gi ein garanti fordi det er ikkje han som jobbar med dette.

Lenke til kommentar
Det er vel dette Mgs tenkjer på:
"It's not my job to comment on hardware supply issues other than to say some very smart people are working very hard to catch up," he continued.

7256787[/snapback]

7257080[/snapback]

Ja og du skjønner vel at de skriver det slik for at det skal virke skremmende og trekke lesere til dem? Du får heller tolke teksten ut i fra det han sier og ikke det eurogamer skriver for å sjokkere.

Lenke til kommentar
Du må framleis sjå det i samanheng med det eg siterer. Han kan ikkje gi ein garanti fordi det er ikkje han som jobbar med dette.

7257130[/snapback]

Seier du at Phil Harrison, corporate executive, og representative director av SCEI - og Executive Vice President av SCEE, seier dette fordi han ikkje har peiling på korleis det går med produksjonen?

Åneidu, den må du lenger ut i granskogen med. Grunnen til at han seier dette er nok fordi han ser for seg at det kan bli potensielle levereings problemer i Europa i mars månad.

Lenke til kommentar
Ja og du skjønner vel at de skriver det slik for at det skal virke skremmende og trekke lesere til dem? Du får heller tolke teksten ut i fra det han sier og ikke det eurogamer skriver for å sjokkere.

7257136[/snapback]

Godt mogeleg. Men eg nektar å tru at det hadde fått lov å stå på trykk i såpass long tid utan at Phil Harrison sjølv, eller Sony sin geniale* PR maskin hadde komt med ei uttalelse om at det var tatt ut av kontekst. Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Seier du at Phil Harrison, corporate executive, og representative director av SCEI - og Executive Vice President av SCEE, seier dette fordi han ikkje har peiling på korleis det går med produksjonen?

Åneidu, den må du lenger ut i granskogen med. Grunnen til at han seier dette er nok fordi han ser for seg at det kan bli potensielle levereings problemer i Europa i mars månad.

7257147[/snapback]

Det er ein fordel at du les det som blir skrive. Han sa at det ikkje var hans jobb, og det var det eg skreiv. :)

«"It's not my job to comment on hardware supply issues other than to say some very smart people are working very hard to catch up," he continued.»

Lenke til kommentar

7257147[/snapback]

Det er ein fordel at du les det som blir skrive. Han sa at det ikkje var hans jobb, og det var det eg skreiv. :)

«"It's not my job to comment on hardware supply issues other than to say some very smart people are working very hard to catch up," he continued.»

7257175[/snapback]

jaja, men det er lov å lese imellom linjene og då. Og ditt siste innlegg foreslo at at det verka som om du meinte han ikkje hadde fanari på korleis produksjonen går. :) Kansje berre eg som tolka innlegget ditt feil.

Men ei slik uttalelse kjem ikkje utan grunn meinar eg.

Lenke til kommentar

7256914[/snapback]

Dette er jo en helt vanlig tabbe som alt for mange her inne begår. De baserer virkeligheten på hva en selv synes, og hva venneflokken synes.

I min egen venneflokk er det kanskje 10 stykker som har 360 i dag, og minst 5-6 til som vurderer å kjøpe før jul.

Betyr det at PS3 blir en fiasko?

Selvsagt ikke. Det betyr bare at ingen her inne, ei heller meg, på noen som helst måte representerer et riktig statistisk utvalg.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke noen fan av Darkbydesign og hans klare fanboys holdninger ( :) ) men jeg må si meg enig i at det må være lov å lese litt mellom linjene her.

Tror du virkelig at en så høyt opp i systemet møter opp for et intervju uten å ha sjekka alle detaljer i saker han kan få spørsmål om? Tror du ikke han har konsulenter som hjelper han med å svare på "vanskelige" spørsmål? Man kan si hva man vil om ledere men det viser seg gang på gang at de har et veldig oppdatert bilde over hva som skjer i sitt eget firma. (Kanskje ikke i staten, men i det private er det en absolutt nødvendighet)

Denne uttalelsen er faktisk ganske kraftig kost i et miljø der ting pakkes godt inn i språklige krumspring og hvor tåkelegging er en del av hverdagen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...