SupremeX Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Min et år gamle iPod Nano 1.gen vil ikke lade lengre. Hadde den tilkobla PC-en i hele natt, etter å ha oppdatert til versjon 1.3 og iTunes 7.02, og da jeg skulle til skolen i morges, så var iPod-en nesten tom for strøm. Måleren var nede på den røde streken. Har reinstallert iTunes og resatt iPod-en flere ganger, uten hell. Eneste jeg ikke har prøvd er "gjenoppbygg" i iTunes, fordi jeg ikke vil legge alle sangene over på nytt... Har også iTrip med USB-kontakt som iPod-en kan lades med, men verken her, med standard USB-kabel eller med billader vil den lade. Så hva gjør jeg...? Tror ikke "gjenoppbygg" har noe for seg, men kan vel alltids prøve. Jævla dritt... Endret 10. november 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Forsøk å blåse in/ut av kontakten på iPoden, kan være det hjelper. Desverre må jeg si det lukter ødelagt batteri her; du kan jo ta en tur innom iPodbatteri.no og få nytt (og bedre) til en grei pris. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ok, i morres fungerte den plutselig helt fint igjen. Jaja, fristet uansett med ipodbatter.no! Noen som vet hvor mye batteritid over normalen jeg kan forvente med Nanoen min? Siden de ikke har den i den grafen? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) synes ipod suger generellt... ingen ting som funker og er så sinnsykt innviklet at ikke det er gøy en gang... prøv å lad via vegg kontakten?... (vet at det ikke følger med slik lader, men lån eller noe...) Endret 10. november 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 synes ipod suger generellt... ingen ting som funker og er så sinnsykt innviklet at ikke det er gøy en gang... prøv å lad via vegg kontakten?... (vet at det ikke følger med slik lader, men lån eller noe...) 7256993[/snapback] Hmm, egne erfaringer? Den har funket problemfritt i et år nå, og bortsett fra dette lille innfallet har den vært super. Innviklet? Verdens enkleste system, spør du meg. Den funker nå, så consider the case closed. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 synes ipod suger generellt... ingen ting som funker og er så sinnsykt innviklet at ikke det er gøy en gang... prøv å lad via vegg kontakten?... (vet at det ikke følger med slik lader, men lån eller noe...) 7256993[/snapback] Hmm, egne erfaringer? Den har funket problemfritt i et år nå, og bortsett fra dette lille innfallet har den vært super. Innviklet? Verdens enkleste system, spør du meg. Den funker nå, så consider the case closed. 7257099[/snapback] prøvde først med slik det stod sånn raskt hva du måtte gjøre får å få ting på den... deretter leste jeg hele manualen og skjønnte ikke en dritt... stakk ned til en kompis og fikk han til å stte inn sanger, tokk ca 2 1/2 time... har du prøvd på alle usb portene dine btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå