Hyperio Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Linjetest.no er ei enkel og grei side for å sjekke hastigheten. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hardware.no's fungerer ikke med Opera. Det har aldri gjort det med noen verisjon for meg, forøvrig bruker jeg 9.02. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har et spørsmål angående dette.. Fikk 4000/1500 linje i julegave. Har testet litt rundt nå og har fåt MYE forskjellig resultater. Alt fra 700 ned til 5000 ned, mens opp linjen er stabil mellom 1300 og 1500. Selv om disse målerne ikke er helt korrekte burde jeg vel aldri få resultater som 700 ned når jeg(pappa) betaler for 4000... Bør jeg ikke alltid få resultater på over 4000 ned og 1500 opp? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hardware.no's fungerer ikke med Opera. Det har aldri gjort det med noen verisjon for meg, forøvrig bruker jeg 9.02. 7555735[/snapback] Vi driver å skriver om dagens speedometer til å gi mer nøyaktige resultater, også ved større hastigheter (for øyeblikket har vi testet den rett opp til 40Mbit), og i den sammenheng har jeg oppdaget litt kluss med Opera, så regner med at vi skal få rettet opp i det i forbindelse med oppdateringen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvor mye båndbredde har Hardware.no sitt speedometer (opp)? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hvor mye båndbredde har Hardware.no sitt speedometer (opp)? 7583001[/snapback] Dagens har ikke nok på større linjer, hvis du sitter på en god opp linje (mbit++) så kan du sende meg en PM så kan du teste en annen versjon vi har liggende og se om du får bedre resultater der. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg må nesten anbefale Webmeter.no, da de har flere servere du kan teste opp mot, og resultatene jeg har fått er veldig gode Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Vi driver å skriver om dagens speedometer til å gi mer nøyaktige resultater, også ved større hastigheter (for øyeblikket har vi testet den rett opp til 40Mbit), og i den sammenheng har jeg oppdaget litt kluss med Opera, så regner med at vi skal få rettet opp i det i forbindelse med oppdateringen. 7580909[/snapback] På skolen har vi 100/100 linje, der får jeg opp 38 inn og 30 ut på HW sitt speedometer Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vil anbefale http://myspeed.tkfiber.no/. Troms Kraft Fiber sin farts test. Funker knall, har rapportert farten helt korrekt de 30 gangene jeg har brukt siden. Funker også bra på høyere hastigheter. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Måtte bare skryte litt. hehe Din nedlastingshastighet er: 22346 kbit/sekund. Din opplastingshastighet er: 15360 kbit/sekund. Speedometeret - hardware.no Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hvor store hastigheter er speedometeret til hw beregnet til å vise riktig for? Jeg får disse hastighetene på andre sider: Dinside: 11/25 http://myspeed.tkfiber.no/: 11/18 http://www.speedtest.net/: 12/15-22 På hw.no får jeg: 11/60-80 Hvorfor får jeg så utrolig rask opphastighet på hw? edit: Nå har jeg fått akkurat 25 000 kbit/s opp på mange tester etter hverandre på DinSide med Opera. Jeg prøvde i IE og fikk ca. 80 000 opp. Hvordan kan jeg finne ut hvor rask linje jeg egentlig har opp? Endret 11. oktober 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dette får jeg hos de forskjellige speedometertesterne: jeg skal ha 6000/1500 digi.no`s : 95kbit ned 232 opp itavisen: 145kbit ned 703 opp hardware: 257kbit ned 378 opp speedtest: 235 ned 416 opp TPtest: 93.57 ned 310.54 opp Det e ganske så gale. Jeg kjørere ingen internett active programer under testene og jeg har inne bærbare som er koblett tilg og herserer på det trådløse. eneste msn som er oppe og jeg nekter og tro at det spisse så pass mye linje. SÅnt er værdagen med Get sitt nett. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis det er sånn til vanlig, bør du kontakte get og finne ut hva problemet er. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det har jeg gjort. De har sendt tekniker og da var linja normal den dagen og noen dag er etter på.. Lenke til kommentar
RogerM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 EX-adrin Jeg har samme problem med Get i Haugesund. Jeg er tilknyttet SAKØ sentralen, postnummer 5537. Hva med deg, hvor er du tilkoblet? Du kan finne hvilken sentral du er tilkoblet ved å sjekke denne siden: http://www.bredbandsguiden.no/index.php Er du tilknyttet samme sentral som meg så kan vi kanskje kakke oss på lag og sende en felles klage til GET? Jeg har samme pakke som deg, har jevt over de siste 2 måneder hatt bare 2mbps av de 6 jeg skal ha, men pussig nok...i morra kommer tekniker, og i dag har hastigheten økt formidabelt, ligger nå på rundt 5mbps. Jeg mistenker at hastigheten igjen faller ned på uakseptabelt nivå en dag eller to etter tekniker har vært her. Venter i spenning! Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 heisan RogerM. Jeg er sikker koblet til samme sentral som deg kan jeg tenke meg. For jeg bor under pst.nr.5537 (blokkene) Jeg har snakket med get om den sentralen og den er overfull og det er derfor de reiner med at det kan være ustabilt. Han teknikeren jeg hadde på besøk sa at de skulle skifte nodene om ikke så alt for lenge. Så spørs det om kor lenge da. Men det kan du vel sikkert høre med han om det er noen snarlig løysning på det Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Litt off topic: Her i huset betaler vi for 10 mb/s, men mottar bare 2-3, Hva kan vi gjøre med det? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ta speedtest.net sin test for der logge den hastighetene for det. så ringer du til din levrandør og klager. Da sender dem helt sikkert en tekniker. Og da kan du vise loggen, så har du en starkere sak med engang;) Lenke til kommentar
hans A Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvorfor henger speedometersjekken seg når den skal sjekke hastigheten? Det går greit fram til test 3/3 (ping), men da henger det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå