berryhill Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har klart å slette Tilbehør-menyen da jeg skulle renske opp i snarveier for nyinstallerte programmer. Noen som har en løsning på å få den tilbake? Har sjekket Google, men ser ut som jeg er den eneste surrebukken på kloden som har klart dette. Endret 10. november 2006 av berryhill Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hvis du søker på "tilbehør" vil du finne den igjen og kan da bare kopiere den tilbake til "startmeny" mappa, men sjekk hva du er logget inn som, og du legger den på "documents and settings/brukernavn(administrator?)/startmeny/TILBEHØR Tror forestenTweak UI har løsningen i seg, der en kan velge hva en vil ha i menyene.. Last ned å prøv.. Greb. Endret 10. november 2006 av grebnord Lenke til kommentar
berryhill Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Tja, det funket ikke helt. Jeg får ikke opp systemverktøy som f.eks defrag. Får bare opp Notisblokk, Ledetekst, Synkroniser, Windows Utforsker. TweakUI var heller ikke til mye hjelp. Pokker.. Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tja, det funket ikke helt. Jeg får ikke opp systemverktøy som f.eks defrag. Får bare opp Notisblokk, Ledetekst, Synkroniser, Windows Utforsker. TweakUI var heller ikke til mye hjelp. Pokker.. 7256011[/snapback] Bruk XP cd og gjennoprett systemet. Da vil det komme på plass,vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Bruk XP cd og gjennoprett systemet. Da vil det komme på plass,vil jeg tro.. 7257141[/snapback] Man trenger ikke XP cd for å ta systemgjenoppretting, men vil anbefale å gjøre det ja! Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Man trenger ikke XP cd for å ta systemgjenoppretting, men vil anbefale å gjøre det ja! 7257873[/snapback] Ja? Det viktigste er at makinen fungrere tilfredstillende til ens behov Håper hjelp hjelper ? Endret 11. november 2006 av grebnord Lenke til kommentar
berryhill Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Takk for hjelpen, funket dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå