dos-gringos Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Helluen godtfolk Har et TT Bigwater SE sett. Der var det en flaske med coolant som fulgte med,(som jeg helte på tanken) men nå er det litt lite coolant i tanken. Hva skal jeg fylle på nu? frostvæske? Liker dårligt at kabbiset hopper fram og tbake og lager rare lyder p.g.a. at pumpa ikke får slik avansert kjølevæske. -Glenn Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hell det der TT drittet i dass og fyll opp med forstvæske og batterivann.. 90%vann/10%frostvæske. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Eller kjøpt fluidXP den nye varianten! fungerer akkurat like fett som nevnt over. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Noen som selger det i norge? Francis Lenke til kommentar
Duality Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ikke som jeg vet, desverre! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Eller kjøpt fluidXP den nye varianten! fungerer akkurat like fett som nevnt over. 7269862[/snapback] Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Duality Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 en ny type korrosjonsbeskyttelse som skal være like kurrant som destilert vann! Happy reading: http://www.overclockersonline.com/index.ph...&num=244&pnum=0 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 en ny type korrosjonsbeskyttelse som skal være like kurrant som destilert vann! Happy reading: http://www.overclockersonline.com/index.ph...&num=244&pnum=0 7278600[/snapback] Også hopper vi over til xs.org, og vips så er alt snudd på hodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå