Gå til innhold

Skal handle ny mobil

andesam

Anbefalte innlegg

Hei. Dama reisert til Dubai på lørdag. Prisene der nede er som kjent lavere enn her hjemme, er ikke sikker på hvor stor forskjellen er, men er det vesentlig billigere skal hun handle mobil der for meg. Nok om det.

Har lenge tenkt på å handle ny mobil, har hatt en k750i i snart ett år nå. Den har egentlig alle funksjonene jeg trenger, en jeg kunne tenke meg en oppdatering. Hovedsaklig trenger jeg en mobil som har musikkspiller (mp3 spiller), og mulighet for minnekort eller stor lagringsplass. Kamera er også greit, men det er det jo på nesten alle mobiler allikevel, kvaliteten er ikke veldig viktig (2 mp er allikevel greit å ha). Var egentlig innstilg på SE W950i, selv om ikke den har kamera, men siden den ble litt slaktet i amobil testen og lydkvaliteten ikke ser ut til å være så bra mister jeg lysten på den. Er ikke så veldig oppdatert innen mobiler, trenger derfor noen råd.

Altså det jeg trenger (det viktigste kommer først):

- MP3 spiller

- Mye minne eller mulighet for mye minne

- Funksjonalitet (kalender ect, skjerm)

- Kamera

Håper noen kan hjelpe :).

Mvh. Andreas

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg har selv vært i Dubai (drøyt ett år siden). Prisene på elektronikk er noe lavere enn i Norge, vi snakker om noen skarve hundre lapper på en mobiltelefon.

Jeg synes ikke at det er verdt det i og med at du går glipp av en hel del rettigheter. Forbrukere i Norge er som regel godt beskyttet, og skulle det skje noe med din mobil fra Dubai så stiller du svakt.

Be heller dama dra på noen av de fantastiske shopping senterene for å kjøpe klær til deg, eller gull fra en souk :) Der er det penger å spare.

Lenke til kommentar
Takker for respons. Hørt fra ho at mobilene der nede ikke er så veldig billige, så jeg dropper å handle noe der.

Men allikevel ønsker jeg å handle ny mobil snart. Noen som kan annbefale noen bra telefoner som hovedsaklig er beregnet som m3 spiller?

7282365[/snapback]

SE W850i? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...