-Teddy- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) I forumet her kan man skrive html, uten at det påvirker siden. Jeg vil skrive litt html kode som skal være synlig for brukerene i et innlegg i wordpress. Hvordan gjør jeg dette? Det blir jo tolket som html, og det vil jeg jo ikke.. Løsning? EDIT: Ups, kanskje PHP forumet.. Endret 9. november 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Du kan mose det rett inn i rich text editoren (TinyMCE) i Wordpress. Det er the quick and dirty way. edit: Jeg har trodd feil all along. Du kan jo bruke denne siden her. Endret 9. november 2006 av Jonas Drange Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Den var kjekk! Takk EDIT: Det var visst ikke så lett for WP editoren å takle slikt heller. href sliter den spesielt med. Den legger alltid til en X foran slik at det blir stående xhref, neste gang jeg går inn for å edite har den laget to av href=".." og fiksa litt mer slik at det blir stående f.eks: xhref="iehacks.css" mce_href="iehacks.css" Neste gang jeg skal edite posten legger den til enda en mce_href og det blir mer og mer tullball. Noen som har et tips eller? Endret 10. november 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå