kikkan87 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hei! jeg klarer ikke aa installere +finne de riktige driverne til ett Creative soundblaster 128 pci lydkort/ noen som kan hjelpe meg? c. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hei!jeg klarer ikke aa installere +finne de riktige driverne til ett Creative soundblaster 128 pci lydkort/ noen som kan hjelpe meg? c. 7255044[/snapback] er det en sånn gamel kort ? Lenke til kommentar
kikkan87 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 hei!jeg klarer ikke aa installere +finne de riktige driverne til ett Creative soundblaster 128 pci lydkort/ noen som kan hjelpe meg? c. 7255044[/snapback] er det en sånn gamel kort ? 7255103[/snapback] ja kortet er noen aar gammelt. Men har funnet en driver naa, men etter jeg har startet paanytt staar det> cannot find C:\Program Files\Creative\AUDIO\CTSetup\WdmDrv................og ingen lyd.. Noen ide? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 ja kortet er noen aar gammelt. Men har funnet en driver naa, men etter jeg har startet paanytt staar det> cannot find C:\Program Files\Creative\AUDIO\CTSetup\WdmDrv................og ingen lyd..Noen ide? 7255137[/snapback] sjekk her: http://no.europe.creative.com/support/down...type=0&x=46&y=9 kanskje hjelper ?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå