tommy_sn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! Noen her som har testet LAN igjennom stikkontakten? Homeplug eller hva det kalles? Kan det anbefales der kablet/trådløs er vanskelig? Er på to forskjellige kurser, og skal brukes til spilling med en 360 på XBox Live.. Har sett på en Jensen med 85mbps, andre tips? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Her kan du lese en test av Jensen Home:Link 385 (regner med det er den samme du vurderer). Personlig hadde jeg gått for et trådløst alternativ (hvis kabel ikke er aktuelt), men hvis det blir vanskelig med trådløst i huset du bor i, så er dette et bra alternativ. Men litt usikker på hvordan det fungerer på to forskjellige kurser... Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Problemet med lan via el-nettet er at begge enhetene MÅ (les: MÅ) være på samme kurs. Signalene blir så svekket at de ikke kommer seg gjennom sikringsskapet. Så da er nok wlan ett betydelig bedre valg. 360'n har jo mulighet for wlan. Så da skulle det kun være huset/leiligheten som byr på problemer. Lykke til. -Thelle- Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har ikke noe problemer å kjøre Jensen Home:Link på to ulike kurser og iallefall 40 meters avstand i kabellengde. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Hvordan hastighet får du da da? Lenke til kommentar
ullevål Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hei. Jeg kastet mitt ustabile trådløse nettverk ut vinduet og kjører nå Jensen Home:Link 385. Stabilt og enkelt. Drar ca 11-12 MBit på de mest perifere strømkontakter. Tips. Adapere (til eks. laptoppen) reduserer hastigheten hvis den befinner seg i nærheten. Hvis du bruker batterier får du maks ytelse. Anbefales Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Hørtes jo bra ut.. Burde holde til Live spilling p åXBoxen det vel? Får vel kjøpe meg ei sånn pakke på lørdag og teste det ut.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvordan hastighet får du da da? Hvilken hastighet? Ca. 10 Mbit. Noen har hatt problemer med bra hastighet, og da har de passet på at PC og adapter ikke står sammen i samme stikkontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå