Gissan Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! Har nettopp kjøpt et LG 42LC3R, og lurte på hva dere andre synes om TVet? Er det et brukbart LCD-tv? Takk takk.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Eh? Er det ikke DU som skal fortelle OSS? Siden du HAR kjøpt den liksom? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Eh? Er det ikke DU som skal fortelle OSS? Siden du HAR kjøpt den liksom? 7310826[/snapback] Alt jeg lurer på er hva dere synes om tven.. Jeg synes den er veldig god, men alle har jo sin egen mening da.. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Alle LG TV-ene jeg har komt over har ypperlig bildekvalitet og god kontrast. LG lager også en god del TV-paneler for andre produsenter, så LG er kvalitet (Hva får du egentlig ut av andres meninger i denne posten, forresten?) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Ja, har en følelse av kvalitet. BTW synes jeg det er litt for lyst, så jeg må sette ned lysstyrken manuelt... Heldigvis er det en egen knapp ganske sentrert på fjernkontrollen, så det er ikke et stort problem.. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bare vær glad for at det ikke er for mørkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå