Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

genesis: det virker ikke som at de programmene du har prøvd støtter Vista; enda...

Vet ikke om noen som gjør det enda heller.

simalarion: merker selv at spill flyter mye bedre når dehar høy FPS, men merker lite til at de er over 60. Spiller ikke så mye CSS for tiden, men der merker man det veldig godt.

EDIT: leif has left the building ;)

Endret av Bluum
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å spille uten v-sync. Blir latterlig mye tearing, men en kompis av meg ser det ikke, så det er individuelt.

8004510[/snapback]

Ved å enable "Tripple buffering" i spillene skal du ikke tape noe særlig på å bruke vsync (må settes i spillet, driveren setter dette bare for opengl). Noe som kan irritere litt dog, er at musen ikke er like responsiv med vsync på. Dette kan du eliminere ved å sette "frames rendered ahead" til "1" istedenfor "3" som er default. Du kjenner nok allerede til dette, men tenkte jeg skulle dele, siden mange ikke gjør det........

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å spille uten v-sync. Blir latterlig mye tearing, men en kompis av meg ser det ikke, så det er individuelt.

8004510[/snapback]

Ved å enable "Tripple buffering" i spillene skal du ikke tape noe særlig på å bruke vsync (må settes i spillet, driveren setter dette bare for opengl). Noe som kan irritere litt dog, er at musen ikke er like responsiv med vsync på. Dette kan du eliminere ved å sette "frames rendered ahead" til "1" istedenfor "3" som er default. Du kjenner nok allerede til dette, men tenkte jeg skulle dele, siden mange ikke gjør det........

8006610[/snapback]

Man kan bruke et program som heter DXTweaker for å enable tripplebuffering i D3D, men punkbuster liker det ikke, så på feks BF2 går det ikke online.

Lenke til kommentar
Mange som lager en idle-profil også siden 8800serien ikke klokker seg ned så har jeg lest at en god del lager en idle-profil for at kortet skal være litt kaldere i idle-modus. ville bare dele det med dere:)

8006666[/snapback]

Genial ide egentlig. Takk for den.

Satte kortet til å kjøre 250/350. Kjører Winamp, MSN osv. med kortet på under 40 grader :D

Hjalp en del på temperaturen til NB også faktisk. Merkbart mye.

Lenke til kommentar
Zzzz, hvor mange øyenleger må til for å fortelle dere at det ikke er fysisk mulig å se forskjell på 60 fps og 100! Skjermen viser 60 bilder per sekund åkke som i tillegg.

8002783[/snapback]

Så lenge det er tett med forumidioter som tror på alt de har "hørt", så vil feilaktige myter som denne aldri dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...