Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant det, men når det gjelder 8800GTS 640 Mb i SLI, så lever de litt lengre;) Tror mine vil holde like lenge som et par 8800GTX. Vi snakker jo tross alt om 10-25% forskjell i ytelse. (kommer an på situasjonen)

Når jeg skal ha noe nytt, så er det nok kommet forbi Geforce 8000 serien.

Men hva skal Nvidia gjøre da? De kan ikke gå over på 9xxx, for da blir kortene blandet med atis eldre kort (9800 osv.)

Lenke til kommentar

Har ikke så god pc da jeg venter på barcelona cpu, men jeg skal fyre den opp til 2,6 og kjøre 3dmark, så får vi se. spec i profil.

Var vist en som kjøpte GTS versjonen av Axle, han virka nå fornøyd.

Merket er vell litt jalla ja, er vell bare minne jeg kansje kan tape litt ytelse på, men resten av maskinen er en brems uansett. Husker når Sapphire kom på ati siden, alle lurte på hva det var for noe mask, men nå er jo merket sikkert som banken.

Fin pris sammenlignet med resten.

Sånn i utgangspungtet er vell all korta like, men GW`s GS kort og XXX versjonen til XFX har vell noe bedre ram og litt høyere klokk en stock.

Takk for det simalarion. Håper kortet er på plass til jeg kommer hjem fra jobb, kan ikke ta mye mer en 2 dager vell?

Lenke til kommentar
Jeg fikk ca 9200 i 3dmark06 med alle tester og 1600x1200

1600*1200? Ahh.du har vanlig 20" skjerm..Ikke widescreen...hehe

Oh shit..Jeg må vel nesten få meg en kraftigere og nyere PSU da?

shit..Jeg har kun en eldre utgave av Mist 500W..

Tips til en kraftig og rimelig PSU takker og bukker jeg for...

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Ok, beklager, men bare så litt sånn ut, når det står "laster ned nå".

Videre: Jeg tror jeg må installere Vista her igjen og ;) Har jo begynt å komme et par demoer med DX10.

Noen som har testet disse? Hakker de? Noen som har lyst å poste noen screenshots av de? (har ikke fått sett skikkelig hvordan DX10 ser ut enda)

EDIT: Trykkleif

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Hm,ble litt overasket over msi 8800 gts 320mb kortet som ble testet av hw.no. Ytelsen var ganske bra.

Har ikke fulgt med så mye i det siste,men hvilke verktøy kan man klokke 8800 gts med og hva er realistiske resultater man kan åppnå?

Testa også dx10 demoen til nvidia i vista igår,ikke så fryklig imponerede egentlig.

Lenke til kommentar

De fleste G80 kjerner stopper på rundt 650 med stock kjøler. De fleste littegrann under.

Minnet stopper på mellom 1GHz og 1,1GHz. (2GHz/2,2GHz effektivt)

EDIT: minnet på 320MB versjonene når kanskje litt lengre siden det er færre minnebrikker som må henge med?

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...