Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Det er nok under 5% på stort sett alle spill, men du kan til gjengjeld spille med bedre lydkvalitet. EAX kan som regel ikke brukes av integrerte lydkort.

7970590[/snapback]

 

Sant det ;) og så er det jo støy osv. på nesten alle integrerte lydkort i HK. Det var derfor jeg gikk til innkjøp av et greit lydkort, og det er mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har advance.no sendt GTX-kortet mitt og det ankommer postkontoret i morgen. Gleder meg. Sendte tilbake GTS-kortet fra netshop.no. Det kostet 3500 kr, mens GTX fra advance kostet 3600 kr.. Måtte vente ca 2 uker lenger, men det regner jeg med at det er verdt!

7979454[/snapback]

 

 

Åh..få se link da......Er på jakt etter gts eller gtx selv nå..

Lenke til kommentar
Prisguiden er jo ofte feil da...og oppdateres ikke ofte nok

 

Akkurat..

 

Etter å ha sjekket litt rundt om så er nok

Da har advance.no sendt GTX-kortet mitt og det ankommer postkontoret i morgen. Gleder meg. Sendte tilbake GTS-kortet fra netshop.no. Det kostet 3500 kr, mens GTX fra advance kostet 3600 kr.. Måtte vente ca 2 uker lenger, men det regner jeg med at det er verdt!
bare bullshit.. Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Hehe :D men litt avsporing her. Ja, en del personer var heldig med sine bestillinger, og fikk 8800GTX til røverkjøp. Uansett, så er det bare å vente ;) så kommer det nok flere tilbud, og når nvidia vil lansere 8900GTX, sammen med ATIs R600 kort, så vil nok prisene falle ytterlige ;)

 

Det er deilig folkens :D

Lenke til kommentar
Billigste jeg fant nå var Club3D 8800GTX - 4031,-.

7980798[/snapback]

 

Steike...det var bbb billig...Må bare få solgt skjermkortet som jeg har i maskinen min så er vi i gang.....

 

Du tok ikke med inkl. mva heller..ikke rart det blir 4031,- da..Alle har jo over 1000 spenn i mva i norge...så latterlig....Norge er et grisk land...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...