Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Det er nok under 5% på stort sett alle spill, men du kan til gjengjeld spille med bedre lydkvalitet. EAX kan som regel ikke brukes av integrerte lydkort.

7970590[/snapback]

Sant det ;) og så er det jo støy osv. på nesten alle integrerte lydkort i HK. Det var derfor jeg gikk til innkjøp av et greit lydkort, og det er mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har advance.no sendt GTX-kortet mitt og det ankommer postkontoret i morgen. Gleder meg. Sendte tilbake GTS-kortet fra netshop.no. Det kostet 3500 kr, mens GTX fra advance kostet 3600 kr.. Måtte vente ca 2 uker lenger, men det regner jeg med at det er verdt!

Lenke til kommentar
Da har advance.no sendt GTX-kortet mitt og det ankommer postkontoret i morgen. Gleder meg. Sendte tilbake GTS-kortet fra netshop.no. Det kostet 3500 kr, mens GTX fra advance kostet 3600 kr.. Måtte vente ca 2 uker lenger, men det regner jeg med at det er verdt!

7979454[/snapback]

Åh..få se link da......Er på jakt etter gts eller gtx selv nå..

Lenke til kommentar
Prisguiden er jo ofte feil da...og oppdateres ikke ofte nok

Akkurat..

Etter å ha sjekket litt rundt om så er nok

bare bullshit.. Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Hmm..

Tviler på at han lyger om at han har fått 8800GTX til 3600. Det lå jo på salg til denne prisen hos databutikken elns*, for ikke så lenge siden, og de som kjøpte det der, fikk det til den prisen.

*elns er forkortelse for Eller noe sånt, for de som ikke visste det ;)

Lenke til kommentar

Hehe :D men litt avsporing her. Ja, en del personer var heldig med sine bestillinger, og fikk 8800GTX til røverkjøp. Uansett, så er det bare å vente ;) så kommer det nok flere tilbud, og når nvidia vil lansere 8900GTX, sammen med ATIs R600 kort, så vil nok prisene falle ytterlige ;)

Det er deilig folkens :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...