Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger på samme side som du finner Beta driverene (samme sted som du kan laste ned demoer, lenger ned på listen finner du nvidia. Her ligger alle Nvidia showoff demoer)

 

edit

 

Etter instalasjon av Vista med ny driver har ytelsen synket noe j.... , i værste fall nesten 50 % i div spill, da spesielt spill som haddet ekstrem høy fps som feks css. jeg får over 2000 mindre i score i 06.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Liker dere egentlig Vista noe særlig? Tenker på å installere det, men tror ikke jeg gidder å gjøre det før DX10 spill begynner å komme. Tror jeg installerer Vista når jeg får tak i Crysis :D

7952735[/snapback]

Prøvde Vista i en uke. Elsket OSet, men hatet driverne.

Kommer sterkt tilbake når jeg får meg 8900GTX/r600 og COH sin DX10 patch kommer ut. (som også er ventet i mars)

Lenke til kommentar

Har kjøpt vista premium (blir dårlig med skjermkort oppdatering denne gangen med andre ord, blåst nokk penger siden jul nå)

 

Er utrolig fornøyd (testet rc2 også), ikke minst med at os og alt var klart på under 15 min (du har også geniale muligheter til fiks av partisjoner og boot (ved boot fra dvd) som du før måtte inn i dos og gjøre, som igjen da ofte gikke veldig galt av flere grunner). videre opplever jeg at surfing går mye raskere av en eller annen grunn, feks sidene på forumet her popper opp omtrent bare jeg tenker på å bytte side.

 

Minuset så langt er stooor ytelse dropp, men regner med dette blir fikset.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Nettop ;)

 

Derfor jeg skal vente litt med å oppgradere. Pga. bugs med drivere osv.

 

Uansett, jeg hadde jo Vista Ultimate for et par uker siden, men det ble fjernet pga. den disken jeg installerte det på var veldig korrupt og streiket etter omtrent to uker med Vista på den (var ikke vista som forårsaket det) I den korte perioden jeg hadde det, så virket det OK, men testet ikke å spille eller noe sånt på det. Det brukte jeg XP til

Lenke til kommentar
Har kjøpt vista premium (blir dårlig med skjermkort oppdatering denne gangen med andre ord, blåst nokk penger siden jul nå)

 

Er utrolig fornøyd (testet rc2 også), ikke minst med at os og alt var klart på under 15 min (du har også geniale muligheter til fiks av partisjoner og boot (ved boot fra dvd) som du før måtte inn i dos og gjøre, som igjen da ofte gikke veldig galt av flere grunner). videre opplever jeg at surfing går mye raskere av en eller annen grunn, feks sidene på forumet her popper opp omtrent bare jeg tenker på å bytte side.

 

Minuset så langt er stooor ytelse dropp, men regner med dette blir fikset.

7952823[/snapback]

Det er ikke slik at IE7 har integrert proactive page caching eller hva det kalles, slik bla. Opera har hatt lenge? Eller er det FF du bruker? Mer effektiv tcp/stack?

Lenke til kommentar

kjører IE7 som med XP men det går mye raskere en jeg er vant til.

 

edit

Da er ytelsen tilbake også :) , måtte reinstalere driveren et pr ganger før det pluttselig poppet tilbake. Nå fikk jeg over 200 fps på css stress test 1600 - 1200 på full pupp igjen.

 

Så da er det ingen bakdler med Min vista premium test på 8800gtx så langt, over all forventing må jeg si.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...