Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan går det ann å skrive at før pris var 2895 , og nå koster den 2595, når de ikkje har hatt den til salgs før? Trodde dette var ulovelig markedsføring jeg...

Men på en annen side er det jo fint at de selger kortet litt billigere enn eventuelt andre butikker da :D

Lenke til kommentar

Men hvis man får vanlige GTS utgaven med 640MB minne til ca 2600,- hvorfor skal man da i huleste betale ca.2500,- for et kort med havparten av minne? :hmm:

Kjøpe GTS 320 til 2500,-+ eller kjøpe GTS til 2600,-+?

Her lukter det svidd spør du meg

Jeg jubler ikke over prisen i hvertfall

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?productId=56499

edit: min feil ser at de 2 øverste der jaggu ikke var GTS kort, jeg ble visst lurt :blush: havner visst på rett over 3 lapper der GTS korta begynner

edit2: sånn var det visst på de andre merkene også, 320MB utgaven har miksa seg inn i 640MB utgaven derfor litt forvirrende. Men du kan jo få et GTS til 3051,- da, og da er jo ikke hoppet stort uansett. Burde vel vært litt støre sprik vel?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Jeg venter til 45nm fra Intel kommer :)

7931450[/snapback]

Samme her, 45 nm og 4 kjerner :) har god nok pc i lang tid fremover jeg, men tror jeg vil kjøre en liten CPU oppgradering om si... ca. ett års tid eller noe sånt :) Skjermkortene tror jeg vil holde lenge enda.

simalarion: Jeg har foresten fått en ny personlig rekord i 3dmark05 med mine to 8800GTS :) litt over 24k. Se bildet for eksakt tall og bevis

post-103104-1171389516_thumb.jpg

Kommer med 3dmark06 score senere. åper på å runde 16000 i den, men er en del CPU begrensninger, sidne 06 har støtte for 4 kjerner. Noen som vil låne med en quad core i en uke eller noe sånt? :D

EDIT: det med at noen tror at man får 8800GTS 640 Mb for 2600+ er bare en feil fra prisguiden, som ikke skiller de to modellene hvis man trykker på at den skal finne 8800GTS.

EDIT2: scoren over er forresten litt CPU begrenset og. fikk jo nesten 4k ekstra, bare ved å sette opp CPU frekvens 600 Mhz fra forige rekord. Tror at hvis jeg hadde hatt tørris og en bedre CPU, for å ikke snakke om bedre HK, kunne jeg rundet 30k med de to kortene uten problemer.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Her er forresten et screenshot av HL2 med HDR :) Må si det ser mye bedre ut emd HDR enn uten. Jeg fikk HDR med å laste mappet gjennom Gmod 10 som har støtte for HDR, noe jeg i hvertfall ikke får til med vanlig hl2.

EDIT:Sitter for tiden på en 17" LCD skjerm, så får ikke utnyttet kraften i kortene mine :p men har til vanlig en 21" CRT skjerm med maks oppløsning på 2048x1536, og den er ok å spille på ;)

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

skal se den filmen simalarion :)

Men hvorfor er nosto med i rankingen på toppscore i 3dmark på første side?

Han har jo benchet med tørris/fase/LN2 på CPU, og tror han har gjort det på GPU og. Uansett vil jeg si det ikke regnes som "normale" kjølere for å si det sånn

Lenke til kommentar
Skal sjekke opp det med Nosto , tror han sente meg pm på det. Har han det har han jo ikke fulgt reglen for å være med.

7938532[/snapback]

OK ;) er kanskje en ide ja. han har jo veldig fin 06 score, og tviler på at den går, ettersom man må benche med 4 Ghz pluss for å komme rundt 20k. hadde jeg hatt en QX6700 på skikkelig kulde, skulle nok jeg og klart over 19k :p men holder meg til 16k og luft og vannkjøling en stund til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...