Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/product.php?productId=56499

edit: min feil ser at de 2 øverste der jaggu ikke var GTS kort, jeg ble visst lurt :blush: havner visst på rett over 3 lapper der GTS korta begynner

edit2: sånn var det visst på de andre merkene også, 320MB utgaven har miksa seg inn i 640MB utgaven derfor litt forvirrende. Men du kan jo få et GTS til 3051,- da, og da er jo ikke hoppet stort uansett. Burde vel vært litt støre sprik vel?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Jeg venter til 45nm fra Intel kommer :)

7931450[/snapback]

Samme her, 45 nm og 4 kjerner :) har god nok pc i lang tid fremover jeg, men tror jeg vil kjøre en liten CPU oppgradering om si... ca. ett års tid eller noe sånt :) Skjermkortene tror jeg vil holde lenge enda.

simalarion: Jeg har foresten fått en ny personlig rekord i 3dmark05 med mine to 8800GTS :) litt over 24k. Se bildet for eksakt tall og bevis

post-103104-1171389516_thumb.jpg

Kommer med 3dmark06 score senere. åper på å runde 16000 i den, men er en del CPU begrensninger, sidne 06 har støtte for 4 kjerner. Noen som vil låne med en quad core i en uke eller noe sånt? :D

EDIT: det med at noen tror at man får 8800GTS 640 Mb for 2600+ er bare en feil fra prisguiden, som ikke skiller de to modellene hvis man trykker på at den skal finne 8800GTS.

EDIT2: scoren over er forresten litt CPU begrenset og. fikk jo nesten 4k ekstra, bare ved å sette opp CPU frekvens 600 Mhz fra forige rekord. Tror at hvis jeg hadde hatt tørris og en bedre CPU, for å ikke snakke om bedre HK, kunne jeg rundet 30k med de to kortene uten problemer.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Her er forresten et screenshot av HL2 med HDR :) Må si det ser mye bedre ut emd HDR enn uten. Jeg fikk HDR med å laste mappet gjennom Gmod 10 som har støtte for HDR, noe jeg i hvertfall ikke får til med vanlig hl2.

EDIT:Sitter for tiden på en 17" LCD skjerm, så får ikke utnyttet kraften i kortene mine :p men har til vanlig en 21" CRT skjerm med maks oppløsning på 2048x1536, og den er ok å spille på ;)

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Skal sjekke opp det med Nosto , tror han sente meg pm på det. Har han det har han jo ikke fulgt reglen for å være med.

7938532[/snapback]

OK ;) er kanskje en ide ja. han har jo veldig fin 06 score, og tviler på at den går, ettersom man må benche med 4 Ghz pluss for å komme rundt 20k. hadde jeg hatt en QX6700 på skikkelig kulde, skulle nok jeg og klart over 19k :p men holder meg til 16k og luft og vannkjøling en stund til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...