Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En 3Dmark06 benching hadde gjort deg christopher

7911553[/snapback]

 

Gjort deg? Mener du gjort seg? :p

 

Joda vet det, men hadde ikke så veldig god tid, og den feilet hele tiden, så gadd ikke teste mer. Men regner med å teste i dag. Testet aquamark3 og, men fikk bare 195000 så gadd ikke ta screenshot. Nekter å poste noen resultater før jeg kommer over 200 000.

 

Har kjørt 3dmark06 før med over 3.9 Ghz, men formaterte to dager etterpå, og da forsvant screenshotsene :( men mener jeg fikk rett under 16000.

Lenke til kommentar

Er dette den manglende eye candy,en dere snakker om har satt på allt sammen og jeg fant ut jeg må ha ny cpu som Athlon 64 X2 5600+ Socket AM2 2.8GHz 2MB må jeg ha for å kjøre allt av eyecandy på 8800 gts på maks.

Det lagger litt i farcry, men i css kan jeg ha på allt uten lagg, mulig css er et lettere spill.

post-119851-1171164528_thumb.jpg

post-119851-1171164561_thumb.jpg

post-119851-1171164589_thumb.jpg

post-119851-1171164910_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er dette den manglende eye candy,en dere snakker om har satt på allt sammen og jeg fant ut jeg må ha ny cpu som Athlon 64 X2 5600+ Socket AM2 2.8GHz 2MB må jeg ha for å kjøre allt av eyecandy på 8800 gts på maks.

Det lagger litt i farcry, men i css kan jeg ha på allt uten lagg, mulig css er et lettere spill.

7917939[/snapback]

du kjører css mye enklere siden grafikkmotoren i css er helt genial. nesten alle pc'er nå til dags klarer å kjøre det. angående prosessor så vil jeg anbefale deg å prøve på litt overklokking før du bytter.

Lenke til kommentar
Er dette den manglende eye candy,en dere snakker om har satt på allt sammen og jeg fant ut jeg må ha ny cpu som Athlon 64 X2 5600+ Socket AM2 2.8GHz 2MB må jeg ha for å kjøre allt av eyecandy på 8800 gts på maks.

Det lagger litt i farcry, men i css kan jeg ha på allt uten lagg, mulig css er et lettere spill.

7917939[/snapback]

du kjører css mye enklere siden grafikkmotoren i css er helt genial. nesten alle pc'er nå til dags klarer å kjøre det. angående prosessor så vil jeg anbefale deg å prøve på litt overklokking før du bytter.

7919689[/snapback]

 

Jeg overklokka cpu til 2,6 ghz og jeg har på følelsen at jeg må ha en 2,8 eller 3 ghz for å unngå lagging,det er liksom 200 til 400 mhz som mangler i hastighet.

Lenke til kommentar
Er dette den manglende eye candy,en dere snakker om har satt på allt sammen og jeg fant ut jeg må ha ny cpu som Athlon 64 X2 5600+ Socket AM2 2.8GHz 2MB må jeg ha for å kjøre allt av eyecandy på 8800 gts på maks.

Det lagger litt i farcry, men i css kan jeg ha på allt uten lagg, mulig css er et lettere spill.

7917939[/snapback]

Det så mye bedre ut med en gang! :D

Lenke til kommentar

Veldig ot:

 

jeg venter til K8L fra amd kommer. elsker amd :love:

 

on topic:

 

jeg har hatt problem med at skjermkortet mitt klikker allerede på 70 grader.. det skal jo tåle mye mer?

 

jeg har overklokkka det litt og så skulle jeg sitte meg å spille. plutselig klikka det. jeg restarta, gikk inn i temp loggen og der stod det 70 grader. jeg begynte å spille igjen men det samme skjedde. så gikk jeg inn i rivatuner, satt opp viftehastigheten med 5% og nå har jeg ikke hatt det problemet siden. merkeligt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...