Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting har lite med tråden å gjøre + et personlig spørmål kan gjerne tas på Pm, da mange logger seg inn på tråden når de ser at en ny post er kommet  ;)

7897394[/snapback]

Stilte bare et spm om noe en posta jeg :)

Men over til tråden. Tok en rask tur igjennom 06 igår og fikk 8114 poeng tror jeg ca,står i posten på forige side. Siden dama nå reiser bort,så tenke jeg at jeg skulle prøve å klokke litt da jeg nå har tid :D ,hvor mange poeng kan jeg regne med å havne på med mitt opsett egentlig? Er det snakk om 500 poeng så gidder jeg ikke å stresse med det egentlig.

Opsettet mitt,se sig.

7898240[/snapback]

Jeg tipper du kan få en del mer med å overklokke skjermkortet og prosessoren. (om du ikke har gjort dette allerede)

Kanskje en 1000poeng eller mer..

Lenke til kommentar
Hva tror dere om Koolance sin 8800GTX kjøler?

7899472[/snapback]

SWEET!! :dribble:

EDIT: Spilte Prey for første gang nå, og opplever flimmring(Linje som går fra bunn til topp).

Noen som vet hva dette kommer av? Prøvde å sette ned grafikken, skifte oppløsning osv osv, men til ingen nytte..

Det har vel ikke noe med at jeg ikke kan velge oppløsningen jeg har på skjermen, eller at jeg ikke har siste driver til skjermkortet?

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Hva tror dere om Koolance sin 8800GTX kjøler?

For meg virker det som om den kun har 1/4 ingang ikke 1/2 !

Er det ikke dumt å bruke Aluminium og kobber i samme blokk ?

7899472[/snapback]

Alu og kobber er ikke noe problem så lenge du bruker antikorosjons middel, f.eks AC fluid som de selger på microplex.no. Skal uansett ikke være noe problem så lenge alu delene som er i kontakt med vannet er anodizert. Har sett vannblokker som er i rå aluminium som har vært brukt med kobber radiator uten korrosjons middel,så ikke pent ut.

Lenke til kommentar
Spilte Prey for første gang nå, og opplever flimmring(Linje som går fra bunn til topp).

Noen som vet hva dette kommer av? Prøvde å sette ned grafikken, skifte oppløsning osv osv, men til ingen nytte..

Det har vel ikke noe med at jeg ikke kan velge oppløsningen jeg har på skjermen, eller at jeg ikke har siste driver til skjermkortet?

7900041[/snapback]

Er det kun en lang grønn strek som forandrer litt på seg ?

Edit: Typo

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Spilte Prey for første gang nå, og opplever flimmring(Linje som går fra bunn til topp).

7900041[/snapback]

Er det kun en lang grønn strek som forandrer litt på seg ?

Edit: Typo

7902012[/snapback]

Nei... Det er en transparent "bølge" :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hei nå ha jeg gjort noen 3dmarks med 05 og 06 versjonene pluss et screenshoot fra farcry.

For de som lurer er pc,en min følgende:

CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz socket am2

Hovedkort: MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI socket am2

GPU: Asus GeForce 8800GTS 640MB GDDR3

Strømforsyning: OCZ gamexstream 700w SLI READY

Mus: Microsoft Habu

Tastatur: Zboard Merc

Cpu vifte med viftestyring: Zalman CNPS9500 AM2

Harddisk:Seagate Barracuda 7200.10 250GB

Lydkort: Soundblaster X-FI Xtrememusic (GigaWorks ProGamer G500 designet for xtreme music og alle X-Fi lydkort)

Kabinett: Sunbeam Transformer (sort)

post-119851-1171022446_thumb.jpg

post-119851-1171022456_thumb.jpg

post-119851-1171022486_thumb.jpg

Endret av Mr_Ghost
Lenke til kommentar
Pcen din blir veldig cpu begrenset på 3dmark tester. Ser ut som du manger en del eyecandy instillinger på farcry også  :)

7905259[/snapback]

Jeg har over klokket cpu til 2,5 ghz. men jeg skal skifte til en bedre cpu hvis hovedkortet mitt støtter den nye amd socket am2 6000 cpu som går på 3 ghz.

Lenke til kommentar

Men er det noen som kan svar meg på dette?:

Syns det er veldig rart at jeg skal få flimmring på Prey med pcen min..(Se signatur) Er det bare at Prey er dårlig optimalisert for PC? Var en i klassen min med 7600 på laptop som sa at han fikk den samme flimmringen..

Lenke til kommentar
Men er det noen som kan svar meg på dette?:

Syns det er veldig rart at jeg skal få flimmring på Prey med pcen min..(Se signatur) Er det bare at Prey er dårlig optimalisert for PC? Var en i klassen min med 7600 på laptop som sa at han fikk den samme flimmringen..

7905946[/snapback]

Du kan få vekk "linjen" ved å skru på vsync.

Lenke til kommentar

Nå har jeg benchet i natt med min E6600, EVGA kortet og 8800GTS SLI. Høyeste jeg fikk benchet på var 3960 Mhz på CPU. Skjermkortene kjørte jeg på 680/2090 Mhz.

Jeg fikk ikke til å benche 3DMark06, så tror jeg skal teste det i kveld. Men har i hvertfall et bra 3dmark05 resultat da ;)

Fikk også testet SuperPI på under 13 sec, men gidder ikke slenge opp screenshot her, siden det ikke passer inn her. Det kommer heller inn i hwbot scoresene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...