MiRaCL Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 8800 gts for svakt til Tom Clancy's Rainbow Six Vegas, Just Cause, Scarface til og med doom 3 er litt lav fps på fullt.Trur jeg selger dette når ati har fått hosta opp noe. Det er ikke store lagg men veldige frame drops i blant. f.eks hakkete når man flyr i just cause. Noen andre som merker dette? skulle tro kortet skulle dra disse da bare kortet koster mere enn xbox360 7894883[/snapback] Hmm, åssen får du til å mene at GTS er for svakt til å dra avgårde overnevnte spill? Scareface er overhode ikke krevende, doom3 er vel ikke det mest krevende spillet lengre heller. Fikk mitt gts idag, strålende fornøyd så lang, har bare testa BF2 og BF2142 så lang. Kjører det i 1680x1050,alt på high med 8xCSAA. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 8800 gts for svakt til Tom Clancy's Rainbow Six Vegas, Just Cause, Scarface til og med doom 3 er litt lav fps på fullt.Trur jeg selger dette når ati har fått hosta opp noe. Det er ikke store lagg men veldige frame drops i blant. f.eks hakkete når man flyr i just cause. Noen andre som merker dette? skulle tro kortet skulle dra disse da bare kortet koster mere enn xbox360 7894883[/snapback] Rainbow six er helt elendig optimalisert. (virker som de bare har slengt den på PC platformen uten å gidde å optimalisere den for den platformen) Lagd og optimalisert for Xbox360, etter det så bare kastet de den over på PC. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Scarface krever da en del, gjør det ikke det? Jeg merker i alle fall at FPS synker til litt uver 20 når jeg kjører enkelte steder i verdenen der. Serlig det ene stedet rett ved kanalen mellom første og andre øy. Der ved palmene. Kjører full grafikk på 1280x1024... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) 8800 gts for svakt til Tom Clancy's Rainbow Six Vegas, Just Cause, Scarface til og med doom 3 er litt lav fps på fullt.Trur jeg selger dette når ati har fått hosta opp noe. Det er ikke store lagg men veldige frame drops i blant. f.eks hakkete når man flyr i just cause. Noen andre som merker dette? skulle tro kortet skulle dra disse da bare kortet koster mere enn xbox360 7894883[/snapback] Host host host! Tror 8800 GTS drar alle de spilla på fult.. Spilla ble jo lagd før 8800 korta, så jeg tror ikke de satte opp spillet slik at det ikke vil kjøre uten lagg på grafikkort som ikke en gang VAR kommet.. BTW: Er det ikke ATI x800xt i 360 og GF 7900GTX i PS3? Noen andre med mer peiling som kan si meg at jeg har rett? Endret 7. februar 2007 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Trodde de brukte R600 eller noe i XBOX 360 jeg da... Bare å søke litt kjept på google så finner du svaret. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 OFFTOPIC: fordi jeg er en sli entusiast 7894130[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk en slik i posten, i dag Regner med du har en sånn du og? Lenke til kommentar
Rajcapone Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) 10000 i 3dmark06 nå ,med kortet på 600/1800, og håper mer senere idag System specs står under. Endret 8. februar 2007 av Rajcapone Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 OFFTOPIC:fordi jeg er en sli entusiast 7894130[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk en slik i posten, i dag Regner med du har en sånn du og? 7896063[/snapback] Fikk lyst på en sånn jeg og Åssen fikk du den? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Fikk lyst på en sånn jeg og Åssen fikk du den? 7896482[/snapback] Fikk en mail etter å ha registrert meg på slizone Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Ang når man flyr eller kjører fort i just cause, mulig det er mere cpu krevende at det er derfor det ikke flyter så bra hos meg. Samt når man ovklokker ser den røykbomben når man ber om helikopter dårlig ut. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Trodde de brukte R600 eller noe i XBOX 360 jeg da...Bare å søke litt kjept på google så finner du svaret. 7895744[/snapback] Nei de bruker ikke r600 i Xbox360 Etter litt tester så skal ytelsen ligge like over nivået til 7800GTX512. Og er faktisk en del dårligere enn 8800GTS. Da tatt i beregningen at konsoll-såill er bedre optimaliserte. Derfor kjører også mange av spillene bedre på en PC. Men så har du også de spillene som er laget for Xbox360 som spillutviklerne bare pøser rett ut på PC platformen. = dårlig ytelse. Men 8800GTS skal da ikke ha noen store problemer med Vegas uansett... (ivhertfall ikke på de grafene jeg har sett) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Fikk lyst på en sånn jeg og Åssen fikk du den? 7896482[/snapback] Fikk en mail etter å ha registrert meg på slizone 7896833[/snapback] Fett.. Skal regge meg når jeg kommer hjem fra skolen og sitter på min egen pc.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Fett.. Skal regge meg når jeg kommer hjem fra skolen og sitter på min egen pc.. 7897138[/snapback] Du må ha SLi, så du vet det... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Intern: hva fikk du egentlig? et SLI case klistre merke sak? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ting har lite med tråden å gjøre + et personlig spørmål kan gjerne tas på Pm, da mange logger seg inn på tråden når de ser at en ny post er kommet Endret 8. februar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Intern: hva fikk du egentlig? et SLI case klistre merke sak? 7897278[/snapback] Siste post her ang. dette, resten for tas på PM Ja, var et case klistremerke på ca 10x10cm Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Fett.. Skal regge meg når jeg kommer hjem fra skolen og sitter på min egen pc.. 7897138[/snapback] Du må ha SLi, så du vet det... 7897160[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan vet de at du har SLI? Tar de en test av PCen elns?Har selv SLI, men lurte på hvordan de kunne overholde noe slikt Og får man SLI merke hvis man registrerer seg? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Ting har lite med tråden å gjøre + et personlig spørmål kan gjerne tas på Pm, da mange logger seg inn på tråden når de ser at en ny post er kommet 7897394[/snapback] Stilte bare et spm om noe en posta jeg Men over til tråden. Tok en rask tur igjennom 06 igår og fikk 8114 poeng tror jeg ca,står i posten på forige side. Siden dama nå reiser bort,så tenke jeg at jeg skulle prøve å klokke litt da jeg nå har tid ,hvor mange poeng kan jeg regne med å havne på med mitt opsett egentlig? Er det snakk om 500 poeng så gidder jeg ikke å stresse med det egentlig. Opsettet mitt,se sig. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 sjermkortet kan klokket fryktelig langt over GTX stadio Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Fikk en slik i posten, i dag Regner med du har en sånn du og? seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå