Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har snat mistet tellingen på hvor mange ganger det er svart på at det ikke er noe forkjell på modellene i samme klasse. Om det ikke er OC versjonen, da blir de merket med XXX - golden sample osv. Til å med på forige side er dette forklart igjen.

Forøvrig grei pris på de Leadtek kortene, Databutikken er billige men support kan slingre litt noen ganger (veldig varierendet, har gått fra å være glittrendet til å gi fullstendig f... )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Man kan vel forvente at Oblivion på maxgrafikk i f.eks 1920 x 1200 med et GTX, E6600 og Corsair 10th anniversary vil kjøre glatt på maxgrafikk i f.eks Oblivion?

Beklager et utrolig dumt spørsmål, men må ha noe å foreta meg mens jeg venter på delene mine..

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Ja det kan du regne med og noen AA også og litt HDR, men skru av softshadows og self shadows da disse stjeler alt for mye ytelse utenom å gi så alt for mye !

Hmm først sa du 1680x1050 så det er det jeg snakker om ...

Sjekke tester er det du må gjøre ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Man kan vel forvente at Oblivion på maxgrafikk i f.eks 1920 x 1200 med et GTX, E6600 og Corsair 10th anniversary vil kjøre glatt på maxgrafikk i f.eks Oblivion?

Beklager et utrolig dumt spørsmål, men må ha noe å foreta meg mens jeg venter på delene mine..

7826893[/snapback]

1920 x 1200 med aa, hdr og alt annet på går glatt her =)

Lenke til kommentar
Så dette vil være et godt kjøp for meg? Har ikke sett det noe billigere enn dette.

8800 GTS fra pcutstyr.no

Og jeg kan putte dette rett i hovedkortet og det fungerer fint? (Bortsett fra nye drivere).

Klikk på nicket mitt for å se hardwaren min.

7826968[/snapback]

ser ikke hvilken strømfosyning du har, men vis vi går utifra du har 500w ++ så skal det bare være å sette kortet inn ja :) (sier 500w fordi det er anbefalt, kommer jo helt ann på hvilken strømforsyning du har.)

Lenke til kommentar

NAD:

klokk den til 3,5Ghz og du er sikra ;)

Merker forskjell på å ha CPU på 3,2Ghz og 3,4Ghz :dribble:

Skal du ha GTS eller GTX

questra:

Er det for lite klarer den ikke å kjøre load uten restart av maskin og frys av data !

Er den bare litt for svak går det ut over ytelsen og at den har lett for å fryse !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...