Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dårlig på dette og lurer på om det er noen forskjell på

Asus GeForce 8800 GTS

BFG Tech GeForce 8800 GTS

Club3D Geforce 8800 GTS

Gainward GeForce 8800 GTS

osv osv. ?

I såfall så er vel dette ganske billig for 8800 GTX (merk GTX)?

Leadtek Windfast GeForce 8800 GTX

Eller må navnet foran være samme som hovedkortet ditt elns?

Endret av questra
Lenke til kommentar

Har snat mistet tellingen på hvor mange ganger det er svart på at det ikke er noe forkjell på modellene i samme klasse. Om det ikke er OC versjonen, da blir de merket med XXX - golden sample osv. Til å med på forige side er dette forklart igjen.

Forøvrig grei pris på de Leadtek kortene, Databutikken er billige men support kan slingre litt noen ganger (veldig varierendet, har gått fra å være glittrendet til å gi fullstendig f... )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Man kan vel forvente at Oblivion på maxgrafikk i f.eks 1920 x 1200 med et GTX, E6600 og Corsair 10th anniversary vil kjøre glatt på maxgrafikk i f.eks Oblivion?

Beklager et utrolig dumt spørsmål, men må ha noe å foreta meg mens jeg venter på delene mine..

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Man kan vel forvente at Oblivion på maxgrafikk i f.eks 1920 x 1200 med et GTX, E6600 og Corsair 10th anniversary vil kjøre glatt på maxgrafikk i f.eks Oblivion?

Beklager et utrolig dumt spørsmål, men må ha noe å foreta meg mens jeg venter på delene mine..

7826893[/snapback]

1920 x 1200 med aa, hdr og alt annet på går glatt her =)

Lenke til kommentar
Så dette vil være et godt kjøp for meg? Har ikke sett det noe billigere enn dette.

8800 GTS fra pcutstyr.no

Og jeg kan putte dette rett i hovedkortet og det fungerer fint? (Bortsett fra nye drivere).

Klikk på nicket mitt for å se hardwaren min.

7826968[/snapback]

ser ikke hvilken strømfosyning du har, men vis vi går utifra du har 500w ++ så skal det bare være å sette kortet inn ja :) (sier 500w fordi det er anbefalt, kommer jo helt ann på hvilken strømforsyning du har.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...