Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd Oblivion endel på 1280x1024, alt på max, HDR og fra 4xAA til 16QAA. Men synes fortsatt at det kan bli litt lave FPS av og til. Kan plutselig ramle til under 30FPS noen ganger. Og spes. når man er ute i landskap.

Andre som har denne erfaringen?

7757833[/snapback]

Kan det hende at du blir CPU begrensa?

Lenke til kommentar
Har prøvd Oblivion endel på 1280x1024, alt på max, HDR og fra 4xAA til 16QAA. Men synes fortsatt at det kan bli litt lave FPS av og til. Kan plutselig ramle til under 30FPS noen ganger. Og spes. når man er ute i landskap.

7757833[/snapback]

ja jeg kjører også alt på fult med 1600X1280, og fps'en går noen ganger ned mot 40 ikke noe lavere enn det.. men så lenge det ikke lagger og jeg kan ha alt på full grafikk så er jeg fornøyd.. nå skal det sies at jeg har sli også..

Lenke til kommentar

Dere som har "DX10" beta driver, G80 og vista, hva synes dere a? Jeg synes det er drit bra at det kom en driver, selvom det er noen bugs..f.eks klikker flight sim X noen ganger osv..Men så lenge det faktisk går ann å spille + få Aero effekten er jeg fornøyd hehe.. Noen andre som har merket noe til ytelsen osv?

Jeg kan ikke akkurat si at jeg fikk følsen av "DX10" enda akkurat men..(kan ikke forvente det med en beta driver!)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Dere som har "DX10" beta driver, G80 og vista, hva synes dere a? Jeg synes det er drit bra at det kom en driver, selvom det er noen bugs..f.eks klikker flight sim X noen ganger osv..Men så lenge det faktisk går ann å spille + få Aero effekten er jeg fornøyd hehe.. Noen andre som har merket noe til ytelsen osv?

Jeg kan ikke akkurat si at jeg fikk følsen av "DX10" enda akkurat men..(kan ikke forvente det med en beta driver!)

7759058[/snapback]

Flight sim x klikker hos meg og :(

Men flight sim støtter vel ikke DX10 enda?

Edit: Får bare 100 poeng mindre i 3dMark 06 i Vista enn i XP forresten. Er jo bra det :yes:

Endret av Beinert
Lenke til kommentar

7757833[/snapback]

Jeg spiller på 1920x1200, dog med 4xAA ikke 16QAA, først da går jeg ned i rundt 25 fps. På 1280x1024 ligger ikke fps-en under 40. Jeg bruker ikke 16QAA fordi strengt tatt ikke ser den helt stoore forskjellen på det og 4AA.

Lenke til kommentar

Ikke noe dato enda nei.

Med spill som S.T.A.L.K.E.R og Alan Awake -> som folka bak Max payne står bak, spillet skal være en blanding av Twin peaks, silent hill og stephen king har jeg lest. Så ser det ut til å bli et flott spill år med et godt ansikts løft :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...