simalarion Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hvis alle hadde kostet like mye hvem hadde dere da valgt ? -GIGABYTE -ASUS -MSI -XFX -POV -EVGA -PNY -BFG Leadtek Muligens Asus etter hva jeg hører her, mye snadder der. Et online spill til og med. OM et kort haddet innholdt Burning Crusade tror jeg de kunne solgt noe j.. på bundelen. edit Du skal bestille nå?. OM du ikke har Dark Mesiah burdet du ta pov, det er knall. OM du har ser det ut som Asus har mye ekstra godtri. Man får ta det man får hehe Endret 12. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis alle hadde kostet like mye hvem hadde dere da valgt ? -GIGABYTE -ASUS -MSI -XFX -POV -EVGA -PNY -BFG Leadtek Muligens Asus etter hva jeg hører her, mye snadder der. Et online spill til og med. OM et kort haddet innholdt Burning Crusade tror jeg de kunne solgt noe j.. på bundelen. 7271895[/snapback] Vel Leadtek har de ikke på newegg.com Da måtte det isåfall vært både wow og wow burning crusade da jeg ikke tror noen bare ville lagt til en tilleggs pakke ... En annen grunn er vel fordi det krever penger i månden å spille det ... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Medieval 2 kan bli en bra prøve for kortet. De spillene kan ha utrolig mange enheter på en gang som kan knekke de fleste skjermkort. Noen som har mulighet til å teste? Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis alle hadde kostet like mye hvem hadde dere da valgt ? -GIGABYTE -ASUS -MSI -XFX -POV -EVGA -PNY -BFG 7271877[/snapback] PoV. Grei pris, og et svært fint spill som følger med. Lurer litt på hva ellers som er med i pakken, men jeg havner nok på den uansett. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis alle hadde kostet like mye hvem hadde dere da valgt ? -GIGABYTE -ASUS -MSI -XFX -POV -EVGA -PNY -BFG 7271877[/snapback] PoV. Grei pris, og et svært fint spill som følger med. Lurer litt på hva ellers som er med i pakken, men jeg havner nok på den uansett. 7272031[/snapback] Men hvis de kostet det samme alle sammen og du skulle ha klokket de hva da ? Positivt med EVGA. Kommer det noe nytt noe innen 90 dager og man har lyst på det så sander man det gamle tilbake og betaler mellomlegget og for et nytt men dette gjelder ikke på 8800GTS/GTX Hadde det vært det hadde jeg valgt EVGA med en gang .... Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Men hvis de kostet det samme alle sammen og du skulle ha klokket de hva da ? 7272063[/snapback] Hadde vel fortsatt havnet på PoV, har hatt litt erfaringer med de fra før og liker hva jeg ser. ^^ Jeg hadde valgt å kjøre stock, er ingen klokker. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Nå kan man jo ikke ta noe særlig sikkert utgangspunkt i hvilken serie/merke som klokker best. Men xfx går jo for å være gullguttene til Nvidia, men at de skal ha utelukkendet kort som klokker bedre av den grunn har jeg liten tro på (de har jo hatt xxx modellene, som vistnokk skal ha håndplukket gode gpuer. Men hva vet jeg, 7800gtx 512 xfx xxx klokket veldig bra i alle fall) Gainward haddet også i sin tid golden sample kort men har ikke sett noe lignendet denne gange. Og som du nevner selv så har vi jo Evga som også skal ligge i katigorien til xfx. Endret 12. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Tobbi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Må bare si at jeg ikke er så utrolig innponert over ytelsen til GTS kortet. Her scores det rundt 8000 3dmark06 stock oc gfx. Jeg scorer 5400 med følgene hardware: 7900GT (et kort) @ 545/1640mhz xp3200 @ 2.85ghz 1gig ram (ocz platinum rev 2 (5.2.2.2)) 40gig hdd DFI Infiniti Ha også i hodet at de 8000 poengene er med dualcore CPU (som 3dmark06 har støtte for). Selvfølgelig 8000 er en langt bedre score en mine 5400 men det er bare det at systemet mitt kan plukkes opp for ca det samme som ET 8800gts koster, og da synes jeg ikke de 8000 poengene er så supre lenger. Men for all del, blir sikkert til at jeg kjøper meg et slikt kort snart uansett. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Selvfølgelig 8000 er en langt bedre score en mine 5400 men det er bare det at systemet mitt kan plukkes opp for ca det samme som ET 8800gts koster, og da synes jeg ikke de 8000 poengene er så supre lenger. Men for all del, blir sikkert til at jeg kjøper meg et slikt kort snart uansett. Ytelsen denne gangen går utover min vildeste fantasi og yter bedre en 1950xtx CF i noen tester å det er f.. amazing. High end kort er altid dyre slik er det bare. Men denne gangen er det nesten ikke noe vei utenom, ytelse hoppet på høye oppløsninger med eyecandy er enorme. Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Medieval 2 kan bli en bra prøve for kortet. De spillene kan ha utrolig mange enheter på en gang som kan knekke de fleste skjermkort. Noen som har mulighet til å teste? 7271994[/snapback] kan prøv i morgen Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hei! Må bare si at jeg ikke er så utrolig innponert over ytelsen til GTS kortet. Her scores det rundt 8000 3dmark06 stock oc gfx. Jeg scorer 5400 med følgene hardware: 7900GT (et kort) @ 545/1640mhz xp3200 @ 2.85ghz 1gig ram (ocz platinum rev 2 (5.2.2.2)) 40gig hdd DFI Infiniti Ha også i hodet at de 8000 poengene er med dualcore CPU (som 3dmark06 har støtte for). Selvfølgelig 8000 er en langt bedre score en mine 5400 men det er bare det at systemet mitt kan plukkes opp for ca det samme som ET 8800gts koster, og da synes jeg ikke de 8000 poengene er så supre lenger. Men for all del, blir sikkert til at jeg kjøper meg et slikt kort snart uansett. 7272397[/snapback] Socket A med PCI-E? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Nå kan man jo ikke ta noe særlig sikkert utgangspunkt i hvilken serie/merke som klokker best. Men xfx går jo for å være gullguttene til Nvidia, men at de skal ha utelukkendet kort som klokker bedre av den grunn har jeg liten tro på (de har jo hatt xxx modellene, som vistnokk skal ha håndplukket gode gpuer. Men hva vet jeg, 7800gtx 512 xfx xxx klokket veldig bra i alle fall) Gainward haddet også i sin tid golden sample kort men har ikke sett noe lignendet denne gange. Og som du nevner selv så har vi jo Evga som også skal ligge i katigorien til xfx. 7272353[/snapback] Et godt eksempel på dette er jo at MSI hadde de beste 7900GTO klokke korta. Ellers kunne jeg tenkt meg Medieval 2 som bundle . Da tror jeg produsenten hadde solgt veldig mange kort. Endret 12. november 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du kan ikke forvente særlige råe 3dmark06 resultater så lenge du ikke kjører conroe (helst overklokket).. Kortet er langt kraftigere enn hva resten av systemet ditt er.. Og, jeg digger asus kortet best, siden det klokker så utrolig bra (se mine poster et par sider tilbake) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Men det er GTS og jeg vil ha GTX Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) *offtopic alarm* Legger meg litt tidligere en vanlig for at det skal bli fort mandag, om statusen forblir lik på databutikken for jeg bare avbestille hele greia. Mulig at Netshop får inn noen pov 8800gtx i morgen til 5350kr, så da får jeg prøve å få en express sending fra dem. Nå er grensen nådd på hvor lenge jeg gidder å sitte på gjerdet uten å få prøvd en dritt. snakkes Endret 12. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) virksom må smør meg med tolmodighet på disse gtx korten Endret 12. november 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jepp, å tuben min er brukt opp Natta folkens Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lurer på om det lurt å vente til R600....vi vet jo ikke hvordan det kortet kommet til å yte mot 8800GTX Når det gjelder brand av GFX så er Gainward, XFX, Club3d og PoV favoritten Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lurer på om det lurt å vente til R600....vi vet jo ikke hvordan det kortet kommet til å yte mot 8800GTX Når det gjelder brand av GFX så er Gainward, XFX, Club3d og PoV favoritten 7273325[/snapback] Jeg har en følelse at R600 kommer til å yte bedre enn G80 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Og jeg har en følelse av at G90 yter ENDA bedre enn R600 igjen... Det må bare komme først *hint hint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå