Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simarilion: eVGA-korta har rykte på seg for å dø rimelig fort ved høye FSBer. Jeg har hatt 4 kort, alle like rævva fra forskjellige batcher. Overklokk har også hatt ett som nå er dødt... bl.a.

7694688[/snapback]

Vel, jeg fikk mitt EVGA kort for 1200 kr så jeg er fornøyd med det til den

prisen (da kostet det 2599 kr) Men ja, har hørt at den er litt rar å har en

tendens til å dø, eller drepe rambrikkene med forhøy Volt.

Men jeg har ikke opplevd noe enda men hvis jeg skal bytte det ut så

står jeg ltit på bar bakke på hav jeg skal kjøpe. Oysfaerg: Forslag?

Lenke til kommentar

Ok

Byttet bestillignen med

Asus P5N32-SLI Premium, nForce-590 SLI, Socket-775,2xGbLAN,DDR2,WiFI, 2xPCI-Ex16

VAr nært jeg tokk et P5B-kort i steden men valget falt på dette.

Håper 8880gtx blir fornøyd med dette, takk for forslag og råd.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Åhh digg! Veldig fint om du kan poste resultater eller sende de på PM! Har hatt strikern på bestilling i 1 måned nå...

7695583[/snapback]

Det kan jeg gjøre... Det eneste jeg kan si pr. d.d. er at P5N32-E-kortet sårt trenger vdroop-mod og kanskje også en vmch-mod. Setter du 1.6V i BIOS gir den deg 1.45-47 reellt...

Venter også på det nye ABIT-kortet.

Lenke til kommentar

Ok, jeg avbestilte hele greia for jeg ble usikker på hva som er det beste hovedkortet til 1 stk 8800gtx.

Hva med dette

Asus P5B DLX/WIFI-AP, P965, Socket-775, ATX, 2xGbLAN, SATAII, Firewire, PCI-Ex16

eller

Asus P5W DH Deluxe,I975X,Socket-775,ATX, SATAIIx7, Dual-GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

eller

ABIT AW9D-MAX, I975X, Socket-775,SATAII, Silent Otes,2xGbLAN,DDR2,ATX, 2xPCI-Ex16

eller

Asus P5B-E PLUS, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, SATAII, Firewire,PCI-Ex16+PCI-Ex4

Har ikke så oversikt på hovedkort som jeg burdet, så haddet det vært så greit å fått det beste til GTX kortet uten å betale for noen man ikke trenger :) . Forslag?

Lenke til kommentar
Dere som bruker x16 AA i spill kan dere stille på det i spillet eller må dere bruke nVidia kontrollpanel ?

7698485[/snapback]

Man har noe i driveren som heter "Enhance the application setting" eller "Forbedre programinnstillingen" på norsk, dette gjør at driveren kan legge til CSAA i tillegg til antall AA samples du velger i spillet. Men for ren 8x eller 16xMSAA må dette tvinges i driveren så fremst spillet ikke har støtte for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...