Theo343 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det står "BID" forran prisen...!? 7679187[/snapback] Eh ja, men hvordan få oversikt over alle priser som har BID. Det hadde vært interresant, man gidder da ikke se igjennom alle produkter for å sjekke hvem som har BID? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Åja, sånn ja...hehe. Tviler på at de har en sånn funksjon enda! Da får du vel evt. ringe eller sende mail! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ser at Masterit nå har GIGABYTE 8800GTX til 4048 kr. Bare så synd at det ikke er på lager. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja, jeg så på den i går. Det står den har 640MB RAM, men det er det er det jo GTS som har. Så jeg søkte på "GV-NX88S640H-RH" og fikk opp både GTS'er og GTX fra ukjente butikker...vet ikke helt om jeg stoler på den! Lenke til kommentar
9001 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Er GTS.. GV-NX88S640H-RH1. Powered by GeForce 8800 GTS GPU http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Pr...?ProductID=2400 Endret 9. januar 2007 av phatscum Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ser at Masterit nå har GIGABYTE 8800GTX til 4048 kr. Bare så synd at det ikke er på lager. 7679638[/snapback] Er bare til å se på froogle og det så for du opp Gigabyte "8800GTX" med 640mb Er nok mange butikker som ahr akkurat sden samme skrivefeilen som tyder på at de som har gitt dem info fra Gigabyte har gitt dem feil info eller prøver å få solgt flere Ja jeg kjørte på 670/1050 men det rre er at jeg omentrent ikke merket noe forskjell fra 600/950 så jeg må nok klokke CPU noe mer også Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmmm glente jeg å nevne at jeg har de nyseste driverne fra nVidia *Edit: Er bare litt sur på scoren **Edit: Har nå reinstallert 3Dmark06 med samme reulatat ! Tror jeg skal prøve orginal driveren igjen jeg (Den som fulgte med CD) 7676390[/snapback] Synd det der jeg har et par ting som KANSKJE kan hjelpe deg Kjører du SLI? for hvis du gjør det, så kan det være du har glemt å koble til strøm i den MOLEX kontakten på HKet, som hjelper å styre SLI Har du noen ustabile BIOS drivere, eller noen programmer som kjører i bakgrunnen, og stjeler CPU/GPU? Har du prøvd på forskjellige clocks? (overklokk på de forskjellige komponentene) Du kan prøve å sette alle innstillinger til stock (BPDE i bios og i windows tila lle komponenter) Du kan også prøve å reintsllere windows. Har hatt noe lignende som dette her, og det fikset seg etter en reintallasjon av windows. (jeg prøvde SLI, uten den kontakten i HKet, halverte scoren, tok ut et kort, halverte scoren igjen, så reinstallerte, og alt funket igjen) Og det siste er: Har du sjekket temperaturene på kortet ditt? blir det unaturlig varmt? Kan også være at du har svak PSU, som forårsaker de lave scorene. Lykke til uansett Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Takk for info, men jeg har fikset det hvis du ser litt tilbake Har faktisk strøm til GPU i HK ja Har ikke merket noe forskjell men men PSU er Silverstone Zeus 750W så om den er for svak så er jaggu G80 en strøm sluker BTW: trenger et prog. for å se temp. jeg forslag ? for ikke ntune til å funke så ikke kom med det forslaget og gjerne en link Endret 9. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk for info, men jeg har fikset det hvis du ser litt tilbake Har faktisk strøm til GPU i HK ja Har ikke merket noe forskjell men men PSU er Silverstone Zeus 750W så om den er for svak så er jaggu G80 en strøm sluker BTW: trenger et prog. for å se temp. jeg forslag ? for ikke ntune til å funke så ikke kom med det forslaget og gjerne en link 7680554[/snapback] ATItool viser vel coretemp og vreg temp. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm ja, men er det mulig å få Rivatuner til å vise temp ? Har Rivatuner v2.0 Final Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm ja, men er det mulig å få Rivatuner til å vise temp ? Har Rivatuner v2.0 Final 7680980[/snapback] Det er muligt å få den til å vise alle temperaturene i PC, både CPU, motherborad og HDD. Men GPU temp er jo standar da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 He He det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg får 8400 i 3dmark06 med 8800gts c2d 6600 er det for lite? Ser noen her med 14000 i score. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 De kjørter 2 stk i SLI Klokk CPU opp mot 3,5Ghz og du er i mål Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gleder meg til jeg får vannblokka til 8800GTX, den sitter fast hos posten for tiden. Kanskje jeg klarer mer enn 630/1000 stabilt. Har ikke prøvd å presse minnet noe mer, men setter jeg core på mer enn 630 så fryser den etter et par sek i 3DM06. Klarte en runde på 650, men bare en gang. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sikkert noen av dere her som bestilte 7950GX2 når den var ny og fikk et brukt kort ! Det samme har skjedd med meg nå posen var åpnet og teipet igjen og man så tydelig at det hadde sittet i et PCIe spor ! bare lurer på om dere kom noe vei med det, om det er noe vits å prøve å få rabatt på det ! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Problemet er vel at enkelte misbruker angrefristen og webshopene dermed må gjøre det slik. Men du har ingenting å tape på å henvende deg til butikken og si at på din vare til nypris var forseglingen brutt og at det ikke var slik du forventet. Endret 9. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Problemet er vel at enkelte misbruker angrefristen og webshopene dermed må gjøre det slik. 7684940[/snapback] Men om de bruker angrerett så er jo ikke produktet nytt og må selges som demo ! Jeg kan jo ikke betale for et NYTT produkt og få et brukt ett ! Endret 9. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Men du har ingenting å tape på å henvende deg til butikken og si at på din vare til nypris var forseglingen brutt og at det ikke var slik du forventet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Men du har ingenting å tape på å henvende deg til butikken og si at på din vare til nypris var forseglingen brutt og at det ikke var slik du forventet. 7685014[/snapback] Nei jeg har jo ikke det Hvor quota du det fra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå