Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Husker når jeg var liten så var det alltid noen som skulle vise frem det nye flotte de hadde fått. Det var vel og bra og vi andre syntes det var kult.

Men et sted der så slutta det å være kult når personen stadig vekk skulle fremheve hvor mye bedre hans ting var en alle andres, da var han ikke så kul lenger, mer en masete fyr som ingen orka å prate med når han hadde fått noe nytt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 1. min siden hadde jeg tenkt til å kjøpe 8800GTX til 4000,- da jeg så at de har skrudd opp prisen til 4940,-! :cry:

http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584

Dere kan vel tenke dere selv hvor irritert jeg er på meg selv for at jeg ikke bestilte før!  :wallbash:

7670511[/snapback]

De satt opp prisen bare noen få timer etter at jeg hadde bestilt på fredag (nå kr. 5113). :ohmy:

Jeg får min på onsdag. :love:

Lenke til kommentar

Ok, synd jeg ikke hadde en PCIe maskin da :) Og BID står for "B Illig Dritt?" hehe Neida.

Jeg la alltid merke til BID og skjønte jo at det var en slags tilbudsmerking, men akkurat hva det betyr? "Bare i dag" stemmer jo heller ikke.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ok, synd jeg ikke hadde en PCIe maskin da :) Og BID står for "B Illig Dritt?" hehe Neida.

Jeg la alltid merke til BID og skjønte jo at det var en slags tilbudsmerking, men akkurat hva det betyr? "Bare i dag" stemmer jo heller ikke.

7675014[/snapback]

Ja, det var meget synd....

TheGhost: Hvilken driver bruker du?

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Hmmm glente jeg å nevne at jeg har de nyseste driverne fra nVidia :realmad:

*Edit: Er bare litt sur på scoren :hrm:

**Edit: Har nå reinstallert 3Dmark06 med samme reulatat !!!

Tror jeg skal prøve orginal driveren igjen jeg (Den som fulgte med CD)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Noen som har testresultater/hvordan 8800GTX/GTS funker med AMD prosessor? (da helst i det høyeste siktet som 5200+, FX-62 osv..)

Har en 4200+ som er klokket til rundt 5200+ (og noen ganger litt høyere) og eneste jeg ser er folk med core 2 duo. :(

Bare for å sjekke om CPUen ikke akterutseiler meg for mye. :p

Endret av andrull
Lenke til kommentar

The Ghost: Det er kanskje den laveste scoren jeg noensinne har sett med 8800gtx! :lol: grattis

Du har husket å koble i begge pci-e kontaktene regner jeg med? vel vel, 4000kr var for billig :p

Andrull: Jeg scorer rett over 10000 med [email protected] og skjermkortet på ca. 620/2100. btw, hva skal 5200+ være?

Litt irritert over at komplett ikke har fått sendt ut psuen min enda, bestilte den på torsdag :hrm: . Jaja, jeg reiser bort så får den vel på lørdag :)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

HAr en av r@ge her:

[hwbot]10179 3DMarks - 8800GTX@630/1900 - FX60 @ 2899MHz[/hwbot]

Har også fått fikset problemet mitt ;)

Med 97.44 gikk det dårlig men med 97.02 funker det utmerket ;)

*Edit: Kjører det på 670/1050 og om det var noe artifact vet jeg ikke for jeg var ute med hunden ;)

**Edit: Er helt artifact fritt ;):thumbup::cool::dribble::innocent::fun:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Noen som har testresultater/hvordan 8800GTX/GTS funker med AMD prosessor? (da helst i det høyeste siktet som 5200+, FX-62 osv..)

Har en 4200+ som er klokket til rundt 5200+ (og noen ganger litt høyere) og eneste jeg ser er folk med core 2 duo. :(

Bare for å sjekke om CPUen ikke akterutseiler meg for mye. :p

7677146[/snapback]

Linky
Lenke til kommentar
HAr en av r@ge her:
[hwbot]10179 3DMarks - 8800GTX@630/1900 - FX60 @ 2899MHz[/hwbot]

Har også fått fikset problemet mitt ;)

Med 97.44 gikk det dårlig men med 97.02 funker det utmerket ;)

*Edit: Kjører det på 670/1050 og om det var noe artifact vet jeg ikke for jeg var ute med hunden ;)

**Edit: Er helt artifact fritt ;):thumbup::cool::dribble::innocent::fun:

7677195[/snapback]

kjørte du på 670/1050 når du fikk den scoren?

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som vet årsaken til de merkelige GTX prisene de har hatt?

7674647[/snapback]

Ja, jeg har pratet med han som driver masterit, og han sa at det var pga de hadde en avtale med club3d og selge kortene til lavpris. Ikkeno mer...

Fikk også vite at de prøvde å få igang et nytt tilbud, bare fra en annen produsent og det skulle han hatt svar på i går mellom kl 15 og 16. Han sa jeg skulle sende en mail hvor jeg skrev jeg var interessert i kortet og en god pris, så skulle jeg få svar etter kl 16 i går, men tror du jeg har fått svar? :p

Åneeida!

Lenke til kommentar

Men det var jo interresant å vite og jeg tror nok at kortene ble revet ut av lagret. Ikke minst av folk som spekulerer i å selge de privat til høyere pris.

Veldig interresant å få vite om de får lignende tilbud. Jeg har sendt de en mail med spørsmål om hvordan man ser alle varer med BID, da de ikke har noe system for det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...