simalarion Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jepp, det skal nokk ikke mye til før det begynner å slite nei. Nå har jeg ikke funnet noen store byer jeg kan fly over pga dette er en Trial versjon. Men jeg skal prøve å finne en for å se om gtx klarer å holdet unna. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Lagt til noen bilder til der jeg flyer over fjeller, finnner ingen byer. Men har falt ned til 16 fps om jeg flyr rett ned mot flyplassen så kan tenke meg store byer blir et problem ja. Her er et av dem som jeg er veldig fornøyd med . Eneste jeg kan utsette på det er et stygt skill på vannet, mulig det er meningen det skal forestille dypere vann. Endret 2. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da har mitt nye barn ankommet nemlig Silverstone Zeus 750W mangler bare 8800GTX nå som er på posten i Oslo Vet ikke om det var heg jeg spurte om PSU, men den har 4x6pin PCI express ikke 2stk ogen på molex og en på AUX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 da her jeg fått bestilt meg en e6600 også, så da burde kanskje systemet mitt gå litt bedre. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da har mitt nye barn ankommet nemlig Silverstone Zeus 750W mangler bare 8800GTX nå som er på posten i Oslo Vet ikke om det var heg jeg spurte om PSU, men den har 4x6pin PCI express ikke 2stk ogen på molex og en på AUX 7641485[/snapback] En finfin PSU du har fått deg . Bestilte nettopp en Corsair HX620W fra komplett til 1150kr nå, synes den ser riktig så fin ut Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 En finfin PSU du har fått deg . Bestilte nettopp en Corsair HX620W fra komplett til 1150kr nå, synes den ser riktig så fin ut 7644588[/snapback] Demo da ? Troode den var billigst på Amentio til 1300,- Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 En finfin PSU du har fått deg . Bestilte nettopp en Corsair HX620W fra komplett til 1150kr nå, synes den ser riktig så fin ut 7644588[/snapback] Demo da ? Troode den var billigst på Amentio til 1300,- 7645056[/snapback] Jeg er bare veldig snill, så komplett selger det stort sett alltid billigst . Nei, det er ikke demo. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Litt OT men min piper hele tiden når den er på med en skarp pipe lyd men har bare kortslutet de for å starte så kanskje det sluter om jeg plugger til alle delene ? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Litt OT men min piper hele tiden når den er på med en skarp pipe lyd men har bare kortslutet de for å starte så kanskje det sluter om jeg plugger til alle delene ? 7645747[/snapback] Jeg ville ikke anbefale deg å jump starte den uten noen load, det kan i verste fall ødelegge strømforsyningen(eldre psuer går det som regel greit med) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg ville ikke anbefale deg å jump starte den uten noen load, det kan i verste fall ødelegge strømforsyningen(eldre psuer går det som regel greit med) 7648214[/snapback] Hmm har nemlig gjort det med en eldre Aspire 520W og det gikk fint og det gikk bra nå og .... Men hvorfor ikke de nyere ? Det hadde jeg nemlig aldri hørt om før ! Endret 5. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg ville ikke anbefale deg å jump starte den uten noen load, det kan i verste fall ødelegge strømforsyningen(eldre psuer går det som regel greit med) 7648214[/snapback] Hmm har nemlig gjort det med en eldre Aspire 520W og det gikk fint og det gikk bra nå og .... Men hvorfor ikke de nyere ? Det hadde jeg nemlig aldri hørt om før ! 7648358[/snapback] Er ikke sikker på akkurat hvorfor, det har jeg ikke giddi å finne ut Bare søk på google, du finner kjapt maaange sider/forum hvor de ikke anbefaler det. Men jeg vet ikke, mulig det er overvurdert EDIT: Eller som det står her: http://forums.extremeoverclocking.com/show...ad.php?t=118964 Remember only run an unloaded psu for 2-3 seconds MAX! Når det er sagt har jeg fint kjørt min qtec 300w i 24 timer, men den kan sprenge for min del Og som det står under her, The Ghost, en som opplever det samme som deg: I think some of the capacitors and transformers are made to run under constant load so they will short out or something...I did it on one of mine a while ago and it started making high pitched noises....they kept getting louder and I didn't want to kill it so I turned it off....its fine but i think it woulda blown if left any longer... Etter alt jeg vet så gjør det kanskje ikke noen skade, men ville nok ikke gjort det selv... Endret 5. januar 2007 av sablabra Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 funker xp64 nvidia driver på vista?, begynner å få problemer med xp igjen. Ikke veldig uventet 7610831[/snapback] Nei, Windows x64 driveren til nVidia fungerer ikke med Vista Beta testing av Vista-driver fortsetter den. Siste "build" er fra 3. jan. Kan bekrefte at DX10 fungerer, selv om det ikke er så mye å teste det på. Aero fungerer bra, OpenGL fungerer veldig bra... Det er fremdeles "utfordringer" med SLI, som er hovedgrunnen til at driveren ikke er sluppet enda. Driveren skal være ute før Vista-lanseringen. Offisielt sier nVidia slutten av januar. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg laster ned de her nå, så får vi se om det er noen forbedringer http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1547#download Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hmm hadde den vel på på i ca. 10sec mne den lagde akkurat same lyd like høy fra sec. 1 til sec. 10 !! For kortet i posten imorgen, men er borte i helgen Ble lovd å få det innen fradag (Idag) av en kenneth på masterit når jeg ringte, men nei da de sende det dagen etter hva de sa at de skulle gjøre så da har jeg det også dagen etter og for ikke testet det før til neste helg ellers hadde jeg jo tat det med meg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 da her jeg fått bestilt meg en e6600 også, så da burde kanskje systemet mitt gå litt bedre. 7643087[/snapback] Hva så? Hva har dette med "8800 GTX\GTS Ytelse og OC egenskaper" og gjøre?` Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 at jeg kanskje får bedre ytelse enn med min e6300 når jeg kjører det sammen med 8800gts. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Raptor,05/01-2007 : 16:37]funker xp64 nvidia driver på vista?, begynner å få problemer med xp igjen. Ikke veldig uventet 7610831[/snapback] Nei, Windows x64 driveren til nVidia fungerer ikke med Vista Beta testing av Vista-driver fortsetter den. Siste "build" er fra 3. jan. Kan bekrefte at DX10 fungerer, selv om det ikke er så mye å teste det på. Aero fungerer bra, OpenGL fungerer veldig bra... Det er fremdeles "utfordringer" med SLI, som er hovedgrunnen til at driveren ikke er sluppet enda. Driveren skal være ute før Vista-lanseringen. Offisielt sier nVidia slutten av januar. 7649614[/snapback] Er det kun du som har tilgang til den drivern? Er det en DX 10 driver? Og har du G80`? OG foresten: Til de som har G80 funker den drivern til XP som ble lagt ut 8 desember, funker også i Vista hvis du kjører den i konfirtabel med Xp service pack 2. Da får du ihvertfall skifte oppløsningen mer, og den gjennkjenner kortet ditt, istedenfor VGA driver. Men alikevel funker ingen visuelle ting, som spill, skjermsparer osv. Endret 5. januar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 at jeg kanskje får bedre ytelse enn med min e6300 når jeg kjører det sammen med 8800gts. 7651371[/snapback] Hørt om å klokke ... Nå har du akkurat sløst bort 2700,- Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 at jeg kanskje får bedre ytelse enn med min e6300 når jeg kjører det sammen med 8800gts. 7651371[/snapback] Hørt om å klokke ... Nå har du akkurat sløst bort 2700,- 7651520[/snapback] Vel, jeg gikk ifra en AMD x2 4400/ASUS a8n Premium, OCZ 2 gig til E6600/EVGA 680i/Dominator for å kunne utnytte GTX kortet mitt bedre. Men ifra en 6300 til 6600 var da litt drøyt. En 6300 får du fint over 3 Ghz.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vel du har kanskje litt for mye penger da tipper jeg Men å gå fra en E6300 til E6600 hadde jeg ikke isåfall ram og HK jeg hadde byttet da !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå