Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

De forbeholder seg mot skrive feil :(

7597260[/snapback]

Altså, viss dei skriver at kortet har 768 mb minne og er eit gtx, så er det ein stor skrive feil, og viss du får feil vare, og dei ikkje vil bytte den til ein GTX, så snakkar du med forbrukar rådet. og husk å ta ss av sida i tilfelle dei endra på det...

det var denne eg tenkte på; http://masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger ny PSU jeg også. Lurer på om jeg skal gå for den Silverstone 750'en jeg også...!

Så nå at den kun har 2x PCI-e rails da...

Tror MIST 500W'en min sliter litt med oppsettet jeg har nå. (Se Sig.)

7597358[/snapback]

Det tror jeg ikke noe på, da min Mist 500W kjører mitt oppsett helt fint. (E6400@3,5GHz, 7900GT, 10 disker++). Edit: Så nå at du kjører 7900GTX i SLI, mulig ett slikt kort trekker mer strøm enn alle diskene mine? :p

Edit#2: Dessuten er det jo lett å finne ut, bare måle spenningsfall under load det.

tharshan: Har jo ordrebekreftelsen, er det riktig der, har du krav på kortet..?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Trenger ny PSU jeg også. Lurer på om jeg skal gå for den Silverstone 750'en jeg også...!

7597358[/snapback]

Det tror jeg ikke noe på, da min Mist 500W kjører mitt oppsett helt fint. (E6400@3,5GHz, 7900GT, 10 disker++). Edit: Så nå at du kjører 7900GTX i SLI, mulig ett slikt kort trekker mer strøm enn alle diskene mine? :p

7598249[/snapback]

Hmm...den blir litt småvarm, men den er jo ganske inpakket i kabinettet mitt da (Antec P180).

Har en 120mm vifter som blåser på den, hvor kabene kommer ut, så jeg vet ikke...

Det står oppført at 7900GTX i SLi trenger 550W...(Eller var det 650W?)

Lenke til kommentar

7597358[/snapback]

Edit#2: Dessuten er det jo lett å finne ut, bare måle spenningsfall under load det.

tharshan: Har jo ordrebekreftelsen, er det riktig der, har du krav på kortet..?

7598249[/snapback]

Ja, viss det står på ordrebekreftelsen, så har krav på kortet, det vil eg tru i alle fall. Men viss dei skulle sende feil kort, og at dei ikkje vil sende den du bestilt, altså GTX, så er det vel berre å drege inn forbrukerrådet :yes:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke 03 resultater, er vel fortsatt mange spill som bruker "03 teknologi"?

Om det er et ønske kan jeg sette det opp, men har ikke fått noen 03 scores på pm enda.

Første siden er oppdatert..

edit

uups - club 3d kortet

------

Meget fin pris de har på det pov gtx kortet ja, om du ikke har Dark Mesiah heller blir det et enda bedre kjøp. Noen som har spurt omd e har feilpriset det?, ikke så lurt kansje :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Angående Club3D 8800GTX hos Master IT til 3995,- http://www.masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584

Fikk kortet i dag til angitt pris og det er et 8800GTX

Da jeg bestilte var det 21 på lager, nå er det 71 på lager - så de har visst mange av disse kortene - til en uslåelig pris.

7600714[/snapback]

Hva er det som følger med i esken i form av bundle ?

Skulle hatt penger til 2stk nå åsså ....

Lenke til kommentar
Angående Club3D 8800GTX hos Master IT til 3995,- http://www.masterit.no/PartDetail.aspx?q=p:1282584

Fikk kortet i dag til angitt pris og det er et 8800GTX

Da jeg bestilte var det 21 på lager, nå er det 71 på lager - så de har visst mange av disse kortene - til en uslåelig pris.

7600714[/snapback]

Hva er det som følger med i esken i form av bundle ?

Skulle hatt penger til 2stk nå åsså ....

7601552[/snapback]

*DriverCD

*CD Med PowerDVD og litt annen programvare fra Cyberlink.

*2 stk kabler for overgang fra 5"25 strøm til PCI-Ekspress strøm

*Overgang fra DVI til D-SUB (eller hva det nå heter :p)

* En TV ut overgang til RGB.

* En tynntynn installasjonsveiledning.

Det var vel alt tror jeg - men det er mer enn nok for meg. Hadde vært fornøyd om jeg kun hadde fått kort til den prisen ja.

Lenke til kommentar
*DriverCD

*CD Med PowerDVD og litt annen programvare fra Cyberlink.

*2 stk kabler for overgang fra 5"25 strøm til PCI-Ekspress strøm

*Overgang fra DVI til D-SUB (eller hva det nå heter :p)

* En TV ut overgang til RGB.

* En tynntynn installasjonsveiledning.

Det var vel alt tror jeg - men det er mer enn nok for meg. Hadde vært fornøyd om jeg kun hadde fått kort til den prisen ja.

7602133[/snapback]

I hvert fall langt bedre enn XFX sin bundle :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...