Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt offtopic: Noen som har G80 kort fra XFX? Fikk dere med overgang fra molex-til-PCIe? Har bestilt meg XFX 8800GTS, men begynner å lure på om en slik kabel følger med, selv om Komplett "regnet med at en slik kabel skulle være med".

Følger ikke med nei.

Og nei Theo. Nvidia koser seg nå, gir ut et kort som yter litt bedre en r600 igjen - rett etter ATI`s lansering. Vi får bare vente å se, tror du kan savne disse ordene ;)

Jeg har ikke et spesielt forhold til noen av dem men kjøper det kortet som yter best, med 1900xtx var ATI på rett bane. Med lansering til riktig tid, og man kunne putte et ATI kort i pcen som var bedre uten å bare kunne lese om det på papiret.

edit

Lagt til F.E.A.R Extraction Point på første post. Nye batlefield spillet blir lagt til senere i dag.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jepp, tror Nvidia kjører med samme strategi som de gjorde med 7800GTX.

Først så lanserte de 7800GTX og så GT.

Deretter kom X1800XT som skulle slå 7800GTX, men ble overskygget av 7800GTX512, som igjen var en del raskere.

Det betyr ikke at Nvidia er desperate, men rett og slett at de vil ha det beste skjermkortet til enhver tid, og tar i bruk tiden som sin allierte. ;)

Lenke til kommentar
Litt offtopic: Noen som har G80 kort fra XFX? Fikk dere med overgang fra molex-til-PCIe? Har bestilt meg XFX 8800GTS, men begynner å lure på om en slik kabel følger med, selv om Komplett "regnet med at en slik kabel skulle være med".

Følger ikke med nei.

7414072[/snapback]

Faen :hrm: . Noen send meg en PM dersom dere har en kabel til overs :p. Vil helst slippe å sitte med kortet i hendene imorgen uten å kunne montere det p.g.a en manglende kabel.

Lenke til kommentar
Noen som kan svare på dette?

Sliter med at objekter fader på avstand i source engine, det hender at dette fører til TKing osv ... Vet det er mange her med 8800GTX så jeg lurer bare på om noen andre har klart å fikse det, og om dere andre sliter med det samme.

7412761[/snapback]

Slik som dette du meiner?

Har 8800GTX...

Fint om noken med andre skjermkort kunne tatt screenshot av dei samme plassene...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bilder:

dedust20004dp4.jpg

dedust20009on4.jpg

Lenke til kommentar

7413834[/snapback]

Har akkurat det kortet, skulle gjerne ha sagt om det fugte med hvis jeg visste hva du mente-..-

Lenke til kommentar

7413834[/snapback]

Har akkurat det kortet, skulle gjerne ha sagt om det fugte med hvis jeg visste hva du mente-..-

7423087[/snapback]

Er en slik kabel jeg snakker om:

EDIT: Kan også hende at det bare er én molex-kontakt isteden for 2.

post-65834-1165251885_thumb.jpg

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

7413834[/snapback]

7423087[/snapback]

Er en slik kabel jeg snakker om:

EDIT: Kan også hende at det bare er én molex-kontakt isteden for 2.

7423144[/snapback]

Det fulgte ikke med nei:(

Lenke til kommentar
Når du betaler så mye for et skjermkort så burde det da absolutt følge med! (dette er for dårlig..)

Fulgte til og med mine 6800GT..

7426247[/snapback]

Vel, fikk bare en enkel DVI overgang med, å ingen spill. Sett bort ifra trial-spillene

på Driver CD'n Delta Force Land Warrior og Armored Fist 3......meget dårligt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...