Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den som har bestilt 8800GTX vann blok som jeg er sikke på at noen her har fra Tyskland, hadde vært fint om den personen kunne skjekke sporingsnummer og der skal det stå størelse på pakken ....

 

 

om det kan bli gjort hadde jeg vært evig tanknemlig da blir det nemlig kanskje en på meg og om den er liten nok ;)

7400029[/snapback]

 

kvifor er du så interesert i størelsen på pakken eigentleg?

Lenke til kommentar
Den som har bestilt 8800GTX vann blok som jeg er sikke på at noen her har fra Tyskland, hadde vært fint om den personen kunne skjekke sporingsnummer og der skal det stå størelse på pakken ....

 

 

om det kan bli gjort hadde jeg vært evig tanknemlig da blir det nemlig kanskje en på meg og om den er liten nok ;)

7400029[/snapback]

 

Har en på vei fra England. http://www.aqua-pcs.co.uk/

 

Men har ikke bedt om sporingsnummer. Skal sende på ei mail.

 

For de som allerede har MCW60 anbefaler jeg å vente på denne:

 

G80 adapter plate

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar

De originale vannblokkene ga en relativt høy temperatur selv på mitt system basert på kaldt vann, så blokkene ble planslipt i et forsøk på å redusere temperaturen noe. Temperaturen gikk ned 15-20 C og kortene ligger i dag stabilt på 6-9 C...

 

post-47107-1164985886_thumb.jpgpost-47107-1164985897_thumb.jpg

Endret av Rob Halford
Lenke til kommentar
De originale vannblokkene ga en relativt høy temperatur selv på mitt system basert på kaldt vann, så blokkene ble planslipt i et forsøk på å redusere temperaturen noe. Temperaturen gikk ned 15-20 C og kortene ligger i dag stabilt på 6-9 C...

 

post-47107-1164985886_thumb.jpgpost-47107-1164985897_thumb.jpg

7400919[/snapback]

 

Det der var fint du! fekk lyst til å gjere sjølv :love:

Lenke til kommentar
:hmm:  Trenger du pasta når de er så blank slipt?

7401412[/snapback]

 

JA! :innocent:

 

Btw, har min egen MCW60 like blank, men jeg pussa da ikke ned hele basen, slik som Rob gjorde :!:

7401438[/snapback]

 

Bør kanskje presisere at det er Kjell Erik (Overklokk) som har stått for alt arbeidet på kassa mi, og han brukte 3 timer per blokk for å oppnå resultatet... G80 chipen er rett og slett så stor at for å få bedre kjøling trenges det større kontaktflate, derfor ble hele senterpunktet slipt ned...

Endret av Rob Halford
Lenke til kommentar

waterchiller for skjermkort ikke lett da ,veldig lett å kondens så isoler sikklig.

 

E6600 og 88gtx 24/7 klokking 660/1970 og 3.5ghz på cpu gir:gfx 37,761/cpu 20,224 =195,340 i aquamark 3.Virksom aquamark mer likt 3dmark01 er.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...