Megnus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg har nettop fått lov til å gjøre en datainteressert 15årings drøm kjøpe det jeg vil og mamma betaler. se på signaturen min Blir Gøy å spille F.E.A.R når jeg får delene. Håper GTX kortet sparker fra litt på 1900 x 1080. Sitter med skjermen foran meg nå :roll Endret 27. november 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Sjekk u denne!. Har nå fått full aa-af. Dette er bare et tillfeldig bildet med print screen. Skal oppdatere første post i morgen med riktige bilder når jeg får tatt en rundet med fraps. Litt sent nå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Vil det komme GT eller GTO varianter av 8800 GTX? GTS er jo et helt annet kort på flere måter. Endret 27. november 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Sjekk u denne!. Har nå fått full aa-af. Dette er bare et tillfeldig bildet med print screen. Skal oppdatere første post i morgen med riktige bilder når jeg får tatt en rundet med fraps. Litt sent nå. Full AA? Ser nå ut som at Gothic3 forsatt ikke legger til AA. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Samme syntes jeg, se eks på armen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Tja, dette er med printscreen. Dette så mer hakkete ut en orginalt. For prøve med noen nye bilder med Fraps når jeg kommer hjem. Men har også lest at dette kan være et problem med Gothic3. edit. Bilder fra forige side er også hakket ser jeg, selv om de har forsvunnet på tak o.l. . Så virker som det ikke gir noe effekt på selve personen ja. Endret 28. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 OT: Herregud noen vet ikke hvor godt de har det... Ungdom i dag har det bra fint når mamma og/eller pappa kan betale for all stasen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 OT: Herregud noen vet ikke hvor godt de har det... Ungdom i dag har det bra fint når mamma og/eller pappa kan betale for all stasen 7374566[/snapback] Ja sant de har..mamma og pappa gutter..de har det så godt...Kan grine seg til alt.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spar oss... Hold dere on-topic! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Sett folk som har klart å klokke den til ca 650 på core...syns det høres greit ut jeg... Jeg kan kun klokke mine 7900GTXer til 698 - 700 max på core... :/ Jeg kan bare glemme å spørre mamma eller pappa om penger til data, da jeg fikk sydentur med gutta, krasjet bilen til mamma (uten å ha lappen), kjørte fra politiet på moped - ble busta - og pappa tilbød seg å betale boten, samt flere småting... Datan jeg har har jeg ærlig og redelig brukt langt over 20k på, og er så fornøyd! Neste gang jeg oppgraderer blir når 8900GTX kommer tenker jeg... Q6600, 8900GTX og 680i. Kanskje Corsair minne og, men jeg får se hva jeg gidder Endret 28. november 2006 av Intern Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tja, dette er med printscreen. Dette så mer hakkete ut en orginalt. For prøve med noen nye bilder med Fraps når jeg kommer hjem. Men har også lest at dette kan være et problem med Gothic3. edit. Bilder fra forige side er også hakket ser jeg, selv om de har forsvunnet på tak o.l. . Så virker som det ikke gir noe effekt på selve personen ja. 7374413[/snapback] Det bildet er også full av aliasing, ikke bare personene. Ser ikke noe bedre ut fra andre bilder eller kommentarer fra andre med 8800 (gjelder forøvrig alle kort). Vi får håpe det kommer en driver eller patch som fikser dette. Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg kan bare glemme å spørre mamma eller pappa om penger til data, da jeg fikk sydentur med gutta, krasjet bilen til mamma (uten å ha lappen), kjørte fra politiet på moped - ble busta - og pappa tilbød seg å betale boten, samt flere småting...7374933[/snapback] Ja dette var litt av en merittliste med "småting".. Får antakelig 8000GTS i posten i dag, men må vente til i morgen for resten av delene, og kan begynne å bygge. Endret 28. november 2006 av Valandil Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Får antakelig 8000GTS i posten i dag, men må vente til i morgen for resten av delene, og kan begynne å bygge. Hvor bestilte du fra? Og hvilket merket kjøpte du? Som XFX,POV osv? Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er et Gainward 8800 GTS. Bestilte fra pcutstyr.no forrige uke. Jeg vil anbefale deg å bestille fra komplett, da de har et tilbud på GTS kort akkurat nå: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327331&cks=WYO Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Xfx kortene har så elendig bundle at jeg venter på Asus sine kort er tilgjengelig.. Xfx har alltid hatt så elendig kjøle/vifte men er ikke kjøle/vifte oppsettet på Xfx 8800gts identiske med andre gts kort? hvis man ser bort ifra fargen og sånt?? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Scortech: Den eneste forskjellen er bundlen. Alle andre kort som så langt har kommet ut er basert på referansedesignet til nVIDIA, så du trenger ikke å henge ut en produsent av den grunn. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har bestandig vært fornøyd med XFX, men har veldig lyst på 8800GTS fra ASUS, det følger jo med en bra bundle Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva følger med Gainward sine G80 kort? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Er Dark Messiah en god bundle? Er det Asus som har den? Håper man får se Medieval II som en bundle etterhvert. Kunne man kanskje laget en oversikt over de kortene som har "best bundles" i første post, med link til prisguiden? Endret 28. november 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Scortech: Den eneste forskjellen er bundlen. Alle andre kort som så langt har kommet ut er basert på referansedesignet til nVIDIA, så du trenger ikke å henge ut en produsent av den grunn. Bare sier det som det er jeg..Ikke noe galt i det...People have a right to know.hehe..Er jo kjent det XFX har hatt dårlig/bråkete kjøle/vifte løsning på sine kort..Spesielt 7900GT fra XFX..Noe mer bråkete vifte/kjøle løsning skal man lete lenge etter..Og Bundle til XFX har heller ikke vært mye å skryte over..Da f.eks Asus sin bundle til 8800GTS og GTX der får man med Ghost Recon og GTI Racing...trenger jeg å si mer?? tror ikke det... Jeg håper inderlig at Asus sine 8800GTS vil bli tilgjengelig snart da jeg forhåpentlig klarer å få tak i kroner snart.hehe Endret 28. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå