Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 4GB 800mhz liggende, men da må jeg kjøre 64bit vista, og ytelsen i spill er ikke noe å skryte av der. Prøvde en ukes tid.

Da 3DMark Vantage kommer ut skal jeg teste begge versjonene, og Windows Server 2008 kommer straks ut, og 3dytelsen der er lik vista 32bit. Testet rc1 mot vista for noen uker siden. Så med nye drivere kan det bli bra.

Lenke til kommentar

Har dere tips til skjermkort kjøler som passer til 8800GTX? Det må heller ikke være så stor at man ikke har plass til SLi, pris maks 500kr.

Skjermkorte mitt er 75-80 grader under tung last.

Edit: Vet dere om noen bra programmer som kan sjekke temperaturen på CPUen? De jeg bruker mistenker jeg viser feil. CPUen er Q6600.

Edit: Vet noen hvilken temperatur skjermkort må opp i får at PCen skal ristarte?

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Det er lite, er det jeg har idle. GTX er lagd for høy temp.

Edit: Vet noen hvilken temperatur skjermkort må opp i får at PCen skal ristarte?

Er det ikke 130-150 for 8800GTX? :hmm:

Greit at skjermkortet fysisk tåler høye temperaturer, men over 100C grader load kan ikke være bra for kortet over tid. En ting er når man bencher, men under vanlig spilling kan ikke det være mye smart.

Lenke til kommentar
Har dere tips til skjermkort kjøler som passer til 8800GTX? Det må heller ikke være så stor at man ikke har plass til SLi, pris maks 500kr.

Edit: Vet dere om noen bra programmer som kan sjekke temperaturen på CPUen? De jeg bruker mistenker jeg viser feil. CPUen er Q6600.

75-80 grader er helt normalt på 8800GTX. Ikke farlig i det hele tatt. Mitt kommer nesten oppi 90 grader hvis jeg presser det til maks. Og selv her går det helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...