Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ah ok,nope ser ikke ut som valget er det.

7364492[/snapback]

Valget for AF er sjeldent i spill. (av en eller annet svært "mystisk" grunn)

Med for å velge det, så må du inn i forceware menyen.

skrivebordet->Høyreklikke->Nvidia controlpanel->3Dsettings->adjust image settings (elns) og så velge imagesetting manuelt... :yes:

Lenke til kommentar

TrackMania Sunrise Extreme, .jpg kvalitet er ikke så bra. Sliter tidvis med FPS i dette spillet, 1680x1050. Er mye bra lys og sylskarpe farger. Vanvittig morsomt spill også. Er så variert. Det ene øyeblikket ligger man i breie sladder i ørkenen, det andre kjører man i 750 mph i taket på en tunell. Ingen realsime, bare moro. Motion blur er det som sliter på FPS, og grunnen til at noen av bildene virker litt ufokuserte.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar
XFX 8800GTS på tilbud til 3899,- hos komplett nå. Meget interresant ;)

7366306[/snapback]

Tipper jeg skal bestille et slikt når jeg får lønn på onsdag ja :dribble: . Har holdt ut med et X300 i snart 2 måneder nå (altså null spilling), klarer nesten ikke vente til jeg får hendene mine på et 8800-kort :D!

Lenke til kommentar

Haha ok, men du mener at bildene blir klarere og mer fargesterke? Men ok, back to topic.

Kan man klokke GTS over GTX ytelse på luft? Hva med vann? Kan det softmoddes og åpne noe? Regner med at GTS er biprodukter av GTX wafere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Leste på hw.no's test at GTX-utgaven ikke kunne klokkes så langt. Har lest at GTS-utgaven kunne klokkes langt, i forhold til GTX'en. Hvorfor er det sånn? Vil GTX kunne klokkes lenger med nye drivere?

Bestillte GTX i dag :thumbup:

Endret av Beinert
Lenke til kommentar
O man klokker 8800GTS til 8800GTX hastigheter eller litt til så vil fremdeles 8800GTX være bedre da det har 128 sånne frie shadere mens GTS har 96 og GTX har høyere bit på minne !

7369195[/snapback]

GTX har riktignok 128 shadere, mens GTS har 96 shadere, men det er rimelig sannsynlig at dette egentlig er samme chip hvor 32 shadere er disablet på GTS.

GTX har 12 minnebrikker som gir 384 bit bred tilgang til minnet

GTS har 10 minnebrikker som gir 320 bit bred tilgang til minnet

Det går derfor ikke an å låse opp for å få 384 bit bred tilgang til minnet på GTS.

GTS overklokker ca like langt som GTX, men GTS har lavere utgangshastighet, så overklokken blir større, selv om hastigheten ikke blir det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...