Theo343 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Theo: Her finner du mange innstillinger som gjelder Ultra High. Suverent Autoexec.cfg er altså tingen og ikke å mekke med cvars filene direkte. Endret 16. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) w00t jeg får GeForce 8800 GT 512mb på den nye pcen min et pr bilder fra Crysis igjen, på "ultra" setting. veldig fin grafikk men for en FPS xD Endret 16. januar 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Kommende Skulltrail skal støtte både SLi og CF, men det blir dog S771, altså for servere. Btw. Andrull, hvordan fikk du ordnet det slik at du kunne sette høyere skjermoppløsning enn skjermen takler? Altså at bildet strekkes utover skjermgrensene... Kun i XP dessverre. Litt synd at Vista forceware-driverene mangler en del funksjonalitet. Off topic: Noen som har klart å aktivere Anostrophic filitrering i Crysis? (gir ingen virkning å aktivere det i forceware driveren) Er så synd, da dette ville gitt et kraftig løft på det grafiske nivået i crysis. Endret 16. januar 2008 av andrull Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kommende Skulltrail skal støtte både SLi og CF, men det blir dog S771, altså for servere. Btw. Andrull, hvordan fikk du ordnet det slik at du kunne sette høyere skjermoppløsning enn skjermen takler? Altså at bildet strekkes utover skjermgrensene... Kun i XP dessverre. Litt synd at Vista forceware-driverene mangler en del funksjonalitet. Hvordan gjorde du det i XP da? Får se om jeg får opp noen scr. shot ifra Crysis med et par mods iløpet av kvelden, eller om jeg utsetter det til i morgen... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kommende Skulltrail skal støtte både SLi og CF, men det blir dog S771, altså for servere. Btw. Andrull, hvordan fikk du ordnet det slik at du kunne sette høyere skjermoppløsning enn skjermen takler? Altså at bildet strekkes utover skjermgrensene... Kun i XP dessverre. Litt synd at Vista forceware-driverene mangler en del funksjonalitet. Hvordan gjorde du det i XP da? Får se om jeg får opp noen scr. shot ifra Crysis med et par mods iløpet av kvelden, eller om jeg utsetter det til i morgen... Husker ikke hva den menyen het i XP jeg, da den ikke finnes i Vista. Så mulig jeg booter opp i XP i løpet av natten/dagen. (må bare koble til XP harddisken igjen) Dog var det hos meg litt "tricky", da jeg måtte gjøre det om og om igjen før den ville akseptere de nye oppløsningene. (selv måtte jeg også bruke en secondary skjerm for å få den ti lå registrere det) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA. Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. Endret 16. januar 2008 av andrull Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA. Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. Vet, men siden Vista-innstallasjonen min er rimelig fersk(og lite brukt) har jeg ikke stort av programmer der. Brukte Fraps og Paint kun for å gi dere et inntrykk av hvordan det så ut. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA. Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. Eller lagre bildene som et annet filformat enn jpeg, f.eks png. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Crysis i 1680x1050 på Very High med noen Ultra High-settings og Luxus Silentium-config og Natural Mod. På noen er 4xAA aktivert, mens på noen er det 2xEdgeAA. Ps: Anbefaler å bruke et annet program en fraps/piant for bildene, da de får forferdelig bildekvalitet. F. eks Photoshop, eller gratisprogrammet GIMP. Eller lagre bildene som et annet filformat enn jpeg, f.eks png. Det ser fortsatt helt crappy ut uansett hvis du bruker paint... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Legger til en video av Company Of Heroes i 3 Way SLi. Imponerende resultater, er jo nesten tredobling av fps VS single card jo Endret 20. januar 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har et kjapt lite spørsmål, unødvendig å starte ny tråd for det så spør dere her. Har alle de nye skjermkortene i dag to dvi-porter slik at man kan kjøre dualscreen? Tenker da hovedsakelig på 8800serien? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har et kjapt lite spørsmål, unødvendig å starte ny tråd for det så spør dere her.Har alle de nye skjermkortene i dag to dvi-porter slik at man kan kjøre dualscreen? Tenker da hovedsakelig på 8800serien? JA Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det vil stå under utvidet info gjerne. Men vil tro de fleste har det. Mitt gtx kort hadde i allefall det. Kjører 2x24" BenQ skjermer på det. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har et kjapt lite spørsmål, unødvendig å starte ny tråd for det så spør dere her.Har alle de nye skjermkortene i dag to dvi-porter slik at man kan kjøre dualscreen? Tenker da hovedsakelig på 8800serien? Alle i 8800-serien har det ja. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nice, takk for raskt svar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Legger til en video av Company Of Heroes i 3 Way SLi. Imponerende resultater, er jo nesten tredobling av fps VS single card jo Dette gjorde at jeg fikk lyst på 8800GT i SLI, lurer på om de skalerer like bra. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 g80 fortsatt best: 30k i 3dmark 06 i SLI win xp. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=173946 Lenke til kommentar
ati_xtx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er orginal kjølinga på et evga 8800 gts 512 bra? Må jeg bytte ut kjøler når jeg klokker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå