Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jo noe med at nVidia vil ha testet beta driveren skikkelig før dem sender dem ut ... De har trolig en Beta-test gjeng som tester disse beta driveren som guru3d legger ut, hvis det ikke er noe problemer med disse. Blir de lagt ut på nVidia.com. nVidia vil selvsagt ikke offisielt legge ut driver som gir bugs/dårligere ytelse...

Lenke til kommentar

For Netshop er tydligvis 8800gts 320 det nyeste kortet fra Nvidia

http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...nyhetsmail.aspx

Club3D Geforce 8800GTS 320MB PCIe

Nyeste kortet fra nVidia. Masse kraft til alle de nyeste spillene. Kortet støtter HDTV med oppløsningen 1920x1080p. Det er også HDCP ready. Som de andre 8800 kortene er dette også DirectX 10 klart. Husk å ha minimum 400W strømforsyning i PCen når du kjører dette kortet.

Dette er ikke bra Netshop, det er ikke det nyeste på langt nær, både 8800gt og 8800gts 512 er nyere. Mulig mange kjøper dette kortet i tro at der er 8800gts 512 som er det nyeste med omtrent identisk navn men en hel derl dårligere ytelse :thumbdown:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

det er ikke den værste feilinfoen jeg har sett. 8800gts 320 er jo fremdeles fra den nyeste generasjonen og det kjører de fleste nye spill på max i normale oppløsninger.

men dersom de som skirver disse info rubrkkene skulle holdt seg helt ærlige og oppdaterte så tror jeg de hadde trengt mer tid på seg ;)

Lenke til kommentar

Merker du noen forskjell?

Jeg sitter nå i 640x480, 4-bit farger. Må reinstallere nVidia driverne ved hver boot, får deretter å reboote. Så virker alt til neste boot. :(

Alt virker flotters når jeg om noen minutter rebooter (driveren driver og installerer seg), 11,6k poeng i 3dmark06 o.l., før alt krasjer...

Lenke til kommentar

Da har jeg installert, ser sexy ut :love:

Men, jeg har et problem...

Når jeg starter PCen, så går vifte på kort nr 2 (det nye) opp til 100%, og blir der. Når jeg kommer inn i Windows, får jeg heller ingen valg om SLi. Hva har jeg gjort galt? :p SLi bridge o.l. er koblet til, og kortet får strøm ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...