Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen grunn til at jeg ikke får riva tunder 2.06 til å fungere på 8800gts 512 med 169.28?

Tror ikke nye G92 er støttet i RivaTuner enda?

Mener jeg leste noe om det for en stund siden hvertfall...

Må være noe annet som funker, er jo masse folk som har klokka GT/GTS :ermm:

Oppdatere 1.post? :whistle:

Lenke til kommentar
Det står nå her at rivatuner 2.06
Added NVIDIA G92 graphics processors family support. Now RivaTuner's driver-level tuning and low-level features including overclocking, monitoring, diagnostics and fan control are available on NVIDIA 8800GT and other upcoming G92 based NVIDIA products.

http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner

Den tråden jeg linket til gjelder også v2.06.

Simalarion, har du 2.06?

Han skrev det lengre opp. ;)

Noen grunn til at jeg ikke får riva tunder 2.06 til å fungere på 8800gts 512 med 169.28?
Lenke til kommentar
Det står nå her at rivatuner 2.06
Added NVIDIA G92 graphics processors family support. Now RivaTuner's driver-level tuning and low-level features including overclocking, monitoring, diagnostics and fan control are available on NVIDIA 8800GT and other upcoming G92 based NVIDIA products.

http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner

testa rivatuner selv, og virker ikke den nei. (v2.06)

Lenke til kommentar
riva tunder 2.06 til å fungere på 8800gts 512 med 169.28?

Gå inn på mappen der du har innstalert Riva Tuner, så åpner du *.cfg fila i notepad og legger til "G92 = 610h-61Fh,600h" uten " på listen.

Eneste bakdelen er at jeg ikke får noe fart på auto fan kontrollen, skulle gjerne hatt det ved daglig bruk.

edit

Svarte da sitter jeg med fingeren i R*** igjen, ønsker å bruke SmartDoctor som fulgte med Asus kortet igjen men får Eio.dll feil. Etter litt browsing ser jeg at det muligens har hengt seg opp i registry med Creative drivere (hva ellers) bla bla bla bla bla ufff.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg testet nettopp 169.25, men da fikk jeg intet bilde ved oppstart! Jeg reinstallerte driverene flere ganger, men det ble bare svart skjerm hver gang... Så for meg er det tilbake til 163.75. Noen som har opplevd det samme? Jeg kjører vista x64...

Det sies at disse driverne velger sekundær skjerm som standard. Og derfor svart bilde.

Lenke til kommentar
Jeg testet nettopp 169.25, men da fikk jeg intet bilde ved oppstart! Jeg reinstallerte driverene flere ganger, men det ble bare svart skjerm hver gang... Så for meg er det tilbake til 163.75. Noen som har opplevd det samme? Jeg kjører vista x64...

Det sies at disse driverne velger sekundær skjerm som standard. Og derfor svart bilde.

Noe så latterlig... Men du hadde rett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...