Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vista 64, Abit ix38, q6600 @ 3,7, 8800 Ultra @ 650/1700/2300 @ 169.17 driver

 

Får ca 1500 poeng mere med q6600 @ 3,7ghz VS e6850 @ 3,7 på samme oppsett.

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=4103231

 

Ser jammen ut som 169.17 driveren duger :)

 

Prøvde Crysis også, og det gikk en del bedre enn før. Kjøre 1650*1080 med alt på very high untatt postprosessing som er high og shader som er high. Det er faktisk veldig spillbart :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
En liten Aquamarktest, lagt ut på hwbot, ingen max tweak eller noe, er litt usikker på gfx scoren tror den skulle vært høyere. Stock kjøling på 8800GT, kan pushe 745-750 hvis det er kaldt nok.

 

850 MHz med stock kjøling?! :wow: Hva er max gjennom 3d mark 06 eller 05?

 

Jeg så du var rask med å endre til 750 der ja ;)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Om du har byttet hovedkort anbefaler jeg sterkt å reinstallere OS.

 

Hvis det var tilfellet. Så ville han ikke kunne starte windows. Starter windows, er ikke HK byttet problemet ;)

så sant han bare bytta til akkurat samme hk, så er det helt nødvendig å formatere maskina. drivere må fjernes og byttes

Lenke til kommentar
Er ikke som oftest de siste driverene de beste? :p

Ikke når man ser på Betadrivere, nei :p

 

 

Etter mine erfaringer, så virker det som betadriverene ALLTID er bedre enn whgl driverene. En grunn til dette er jo at betadriverene er nyere enn whql driverene.

Jeg tenkte på betadrivere generellt. Er ikke alltid noe tess og installere beta-BIOS :p

Lenke til kommentar
Er ikke som oftest de siste driverene de beste? :p

Ikke når man ser på Betadrivere, nei :p

 

 

Etter mine erfaringer, så virker det som betadriverene ALLTID er bedre enn whgl driverene. En grunn til dette er jo at betadriverene er nyere enn whql driverene.

Jeg tenkte på betadrivere generellt. Er ikke alltid noe tess og installere beta-BIOS :p

 

Tester nesten alle nye betabioser som kommer til hovedkorta mine, og de har ikkje klikka enda. Er man ikkje fornøyd, så er det bare å legge inn en annen bios. Man trenger ikkje gjøre det vanskligere enn det er ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...