Andrull Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) 2 år garanti og 5 års reklamasjon på alt av datautstyr som default. Trodde det var 3 og 5 år jeg... og husker jeg leste en artikkel for ikke altfor lenge siden det det skulle bli 5 år på alt. (uten at jeg med full nøyaktighet kan si at dette gjaldt alt datautstyr) Endret 7. desember 2007 av andrull Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 2 år garanti og 5 års reklamasjon på alt av datautstyr som default. Trodde det var 3 og 5 år jeg... og husker jeg leste en artikkel for ikke altfor lenge siden det det skulle bli 5 år på alt. (uten at jeg med full nøyaktighet kan si at dette gjaldt alt datautstyr) Men uansett om det er 2/5år eller 3/5år, så betyr jo det at det fortsatt er garanti på det da LUrer på hvilket kort jeg får i innbytte da? 8800GT? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei. Tror ikke dette er helt rett... Tipper 1 og 2 år på data utstyr. Dette blir trolig sett på som små elektrisk. Derfor er det 1års garanti og 2 års reklamasjon. TV, pc (hele maskiner), stereo, vaskemaskin. Har 2/5års .. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Forceware 169.17 is here http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=168432 Den er ikkje kommet på Guru3d.com enda. Men å laste den ned fra en annen plass gjør vel ingenting det heller. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33692...BE-D2583A1CB52E Greit for en kamerats maskin? Kan ikke annen hardware, men han vil bare kunne spille simple spill, ikke Crysis og lignende. Han vil egentlig betale maks 300, så det å gå opp i pris er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Forceware 169.17 is here http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=168432 Den er ikkje kommet på Guru3d.com enda. Men å laste den ned fra en annen plass gjør vel ingenting det heller. Whats new? .. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Quote en på XS: And here is results with 2 x Sparkle 8800GT @685/960 (SLI) : Quote:Originally Posted by FrenchKiss I did some SLI Crysis benchies (169.09 vs 16.17): 1440x900 high 40.51 => 44.87 +11% 1440x900 very high 24.20 => 33.30 +38% 1680x1050 high 36.79 => 42.16 +15% 1680x1050 very high 19.15 => 26.19 +37% 1920x1200 high 30.52 => 35.99 +18% 1920x1200 very high 13.38 => 17.43 +30% Very good performance boost with Very High settings! :cheers: Keep the work up nVidia! And Crytek, where is your the damn patch? T_T Endret 7. desember 2007 av Nizzen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Da laster jeg den ned Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Får man velge en annen vare ved reklamasjon?! Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Argh! Den hotfixen ødela bare. Går helt fint i Crysis, men etter noen par sekunder etter den har "lastet" omgivelsene rundt en, begynner den å hakke noe sinnsykt, nede på 5 FPS etc. Hvordan avinstallerer jeg? Argh! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Får man velge en annen vare ved reklamasjon?! Nupe.. Du har krav på tilsvarende eller bedre produkt. Dvs finnes varen du reklamerer på enda. Får du den. Finnes den ikke, dvs den har gått ut av produksjon. Vil du få en vare som yter det samme eller bedre. MEN, siden det er snakk om skjermkort, kan butikken ikke gi deg at ATi kort hvis du leverer inn nVidia hvis dette vil gi et ytelses tap i maskinen din. Dette selv om specs på nytt og gammelt skjermkort er identisk. (Dette mest med tanke på SLi/CF) Lenke til kommentar
Tornado78 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Argh! Den hotfixen ødela bare. Går helt fint i Crysis, men etter noen par sekunder etter den har "lastet" omgivelsene rundt en, begynner den å hakke noe sinnsykt, nede på 5 FPS etc. Hvordan avinstallerer jeg? Argh! Kanskje du kan bruke systemgjenopretting? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei fant ut at Vista har en egen "seksjon" i Avinstaller programmer-dingsen som lar deg avinstallere oppdateringer. Avinstallerte den og nå funker det kjempebra igjen. Installerte også siste driveren, (169.17?) og nå får jeg skrudd av SLI-meteret i nVidia kontrollpanel. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hadde vært fint om dere sluttet å spørre om alt mulig skit i denne tråden... LostOblivion: Se. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde vært fint om dere sluttet å spørre om alt mulig skit i denne tråden... LostOblivion: Se. Skit? Mulig jeg går OT noen ganger, men kaller du det skit at jeg gir min erfaring med en hotfix som skulle gjøre SLi bedre, men som ikke gjør det allikavel? Så du mener at jeg heller skulle laget en egen tråd som sier fra at denne hotfixen for noen bare gjør mer skade en nytte? Tror ikke det du... Nå ble jeg bare irritert på deg. Endret 7. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skit? Mulig jeg går OT noen ganger, men kaller du det skit at jeg gir min erfaring med en hotfix som skulle gjøre SLi bedre, men som ikke gjør det allikavel? Tenkte mer på reklamasjon diskusjonen. Vil tro 169.17 gir god SLi ytelse i Crysis, da 169.13 skal gi bedre ytelse enn før. Nvidia's 169.13 for XP, Vista 32 and 64 is out and it is suppose to get better performance in Crysis with SLI. Well it’s too late for me as I nuked the big boss but it might help some people who have waited so long for this driver. The driver will also fix a resume from Sleep/Hibernate issue with GeForce 8800 GT and it supports most of the new Geforce cards all the way to Geforce 6. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei. Tror ikke dette er helt rett... Tipper 1 og 2 år på data utstyr. Dette blir trolig sett på som små elektrisk. Derfor er det 1års garanti og 2 års reklamasjon. TV, pc (hele maskiner), stereo, vaskemaskin. Har 2/5års .. Nei, Alt av datautstyr og elektriske ting har minimum 2års reklamasjonsfrist. (uansett hva garanti sier) Som du selv sier, så har ting som er ment å vare vesentlig lengre en reklamasjonstid på 5år. (f. eks det du ramset opp) MEN jeg mener altså å ha lest at mange ting har fått forhøyet reklamasjonsretten til 5år.... Ved reklamasjon så kan du i noen tilfelelr/butikker få pengene tilbake da du kjøpte produktet, mens andre nettbutikker gir deg som sagt et tilsvarende produkt. Er de litt på godsiden så kan ma njo alltids sende dem en mail å spørre om du kan velge deg et annet produkt, og / eller kjøpe noe bedre men at du betaler et mellomlegg. Selv har jeg altså mottatt penger fra MPX når harddisken min kræsja, og fikk da igjen de 1300kr jeg betalte for 1-2 år siden, som igjen betydde at jeg da kunne kjøpe meg en over dobbelt så stor harddisk for pengene. (så jeg tjente altså grovt på reklamasjonen) Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har skjermkortene på stock, og nå klikker Crysis og det står Skjermdriveren sluttet å svare og har blitt gjenopprettet. Hva skjer med det. Er ikke varmen. Kan det ha noe med at jeg har koblet sånn her med strømtilførsel? Ser ingen annen måte jeg kan gjøre det på, og PSU-manualen sier at jeg ikke skal ha begge 4-pin molex -> 6-pin PCIe på én 4-pin molex-kabel. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har skjermkortene på stock, og nå klikker Crysis og det står Skjermdriveren sluttet å svare og har blitt gjenopprettet. Hva skjer med det. Er ikke varmen. Kan det ha noe med at jeg har koblet sånn her med strømtilførsel? Ser ingen annen måte jeg kan gjøre det på, og PSU-manualen sier at jeg ikke skal ha begge 4-pin molex -> 6-pin PCIe på én 4-pin molex-kabel. Bytt drivere, jeg hadde samme problemet med 8800GT, men etter at jeg byttet til en annen driver har jeg ikke fått den feilmeldingen en eneste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå