Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-89409-1196359052_thumb.jpg

Hva i alle dager? Dette er med prosessoren på 3555 MHz og uklokket grafikkort. Hvis dere har sett tidligere poster av meg har jeg fått bl a 16030 med klokket grafikkort og prosessoren på samma. Lurer på om det blir ustabilt. Kan det hende at jeg har for dårlig strømforsyning? Jeg har en Hiper R-Type 730 W som gir strøm til følgende deler:

EVGA nForce 680i SLI

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3555 MHz med Big Typhoon

2x Club3D nVidia GeForce 8800 GTX

4 x 1 GiB OCZ Platinum Revision 2 DDR2-800 @ 790 MHz 5-5-5-15

3x SAMSUNG SpinPoint 320 GiB

2x DVD-RW/ROM

5x kabinettvifte

Er 730 W nok til dette? Er en god PSU, så er ingenting å si på det, men effekten, er det bra nok?

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar
om du setter de på auto så skrur de seg vel opp når tempen stiger.

Noop... Gjør nok ikke det :p

Litt 8800GT OC 760/1000, ingen hardmods

Me wants 06 ;)

Steike bra! Grattis med fiiin score :) Hva slags type gt har du, bios mod for å komme så langt ?

Han kjører SLi regner jeg nesten med :p

EDIT: Og liiiiten OC på CPU :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Steike bra! Grattis med fiiin score :) Hva slags type gt har du, bios mod for å komme så langt ?

MSI 8800GT OC, så ikke at det var OC før jeg kom hjem, kjøpte det i butikk i dag :- )

Kjørt opp volten i BIOS til 1.2vcore, stock vifte.

Kun ETT kort, 512MB.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar

MSI 8800GT OC, så ikke at det var OC før jeg kom hjem, kjøpte det i butikk i dag :- )

Hvor kjøpte du?, og hvor mye betalte du? :ohmy:

i PCbios, eller skjermkortBIOS, og åssen? :p

Lenke til kommentar

Kun ETT kort, 512MB.

Kan man editere Volt i bios med disse nye kortene? Sist gang man kunne det var jo på AGP versjonen av 6800 serien... Ved hjelp av Nibitor

Lenke til kommentar

Datakjeden 1994,- trondheim

Skjermkortbiosen, meget enkelt med nibitor.

Lenke til kommentar

Datakjeden 1994,- trondheim

Skjermkortbiosen, meget enkelt med nibitor.

Du får vel ikke mer en 1.1vcore istedenfor 1.05 ved å flashe kortet....ihertfall ifølge denne tråden link men uansett fantastisk bra resultat. Gruser vel endel av gtx gutta med den scor'en der.

Har tenkt å utføre denne mod'en selv, men har ingen kort å leke med ennå :nei: forhåpetligvis er dog et på vei nå.....

Lenke til kommentar
Du får vel ikke mer en 1.1vcore istedenfor 1.05 ved å flashe kortet....ihertfall ifølge denne tråden link men uansett fantastisk bra resultat. Gruser vel endel av gtx gutta med den scor'en der.

Har tenkt å utføre denne mod'en selv, men har ingen kort å leke med ennå :nei: forhåpetligvis er dog et på vei nå.....

Leste den og en annen tråd, og noen mente at man fikk 1.2, andre sa 1.1 Kan sjekke med et multimeter i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...