Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:thumbup: Jeg gleder meg nå , jeg får snart mitt andre 8800 gts 640 mb ,så nå er det sli gaming som gjelder ,jeg får faktisk sli for første gang noensinne,har aldri hatt det før. :love:

Jeg har nettopp bestilt mine to nye GT, er jeg heldig, kommer de før helga! :D SLi for første gang for meg også... Første gode maskinen jeg har også :)

Lenke til kommentar
Hadde vært fint om dere med et multimeter og et 8800GTX hadde tatt en titt her ....

LINK

Må si meg enig med de fleste på forumet. Send det i retur til Club3D/butikk (selv om de er konkurs, har du rettighetene dine...) De fleste vil bare sette kortet i maskinen, se at det ikke yter som de skal/virker... også gi deg nytt :) Sjangsen for at du klarer å lodde på plass en ny motstand er mikroskopiske...

Lenke til kommentar
:thumbup: Jeg gleder meg nå , jeg får snart mitt andre 8800 gts 640 mb ,så nå er det sli gaming som gjelder ,jeg får faktisk sli for første gang noensinne,har aldri hatt det før. :love:

Jeg har nettopp bestilt mine to nye GT, er jeg heldig, kommer de før helga! :D SLi for første gang for meg også... Første gode maskinen jeg har også :)

Fikk akkurat mitt GTX jeg og. Glad noen andre har SLI også, så kan dere si om dere fikk forbedring i Crysis. :p
Lenke til kommentar
Fikk akkurat mitt GTX jeg og. Glad noen andre har SLI også, så kan dere si om dere fikk forbedring i Crysis. :p

Kan dessverre ikke svar deg på det. Jeg går fra 1x GTS 640MB (som ikke virka i slutten) til 2x GT :) Men hvis jeg finner gamle resultater, så kan jeg poste forskjell fra GTS til 2x GT =)

Lenke til kommentar
Har ikke testet det da jeg er litt redd for at det skal bli enda mer ødelagt, ellers har jeg mulighet til å få rep. det om jeg vet verdien på den resitansen, da jeg kan bytte den ut og papa har utstyr til å lodde så smått ;)

Leste bare raskt gjennom tråden på XS, men slik jeg forstår deg er altså ikke motstanden ødelagt, men du skriver at den er for liten til å måles. Hva mener du egentlig med det?

Håper det løser seg for deg, er ikke direkte enkelt å lodde så smått... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...