Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe 2x GT jeg og. Og evt kjøpe meg en EVGA 680i SLI hvis ikke Asus gir ut en klokkbar bios til Q6600 snart.

Er det noen særlig vits i å kjøpe de allerede overklokkede modellene (XT og XXX) hvis man uansett har tenkt til å overklokke de selv? Jeg mener, de "vanlige" GT-ene klokker antakelig like bra hva?

Gå for standardkort, med mindre lommeboken er overfull og trenger å tømmes ytterligere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Sitter og funderer om jeg skal gå til innkjøp av et 8800GTX kort til,

men har det noe å si om det kortet jeg kjøper ikke er likt som det jeg har?

"Jeg har et Point of View fra før, og et Club3D på hånda"

er det ikke slik at det er det dårligste kortet som bestemmer hvilken klokke frekvens som blir den endelige?

eller bør jeg heller kjøpe 2x8800GT, og heller selge det GTX kortet jeg har?

Lenke til kommentar

GTX er et greit kort for 24-30" LCD skjerm.

Jeg kjøper brukte GTX om noen begynner å skjelve i buksa på prisen. Har allerede et brukt på vei og skal ha et til. Men prisen må være meget riktig. Kan alltids kjøpe 2 like om man har.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hva mener du? Selger du brukte GTX-er, eller kjøper du gjerne inn?
Er interessert i å kjøpe. I tillegg til SLI plan på hovedburken har jeg også flere maskiner.

han har P35 HK og sier han har et på lur (hentes hos meg imorra :D), så nei han verken kjøper eller selger :thumbup:

Mener nok mer at det kan være lurt å gå for 8800GTX om du finner det til en fin pris ;)

Jeg skal ha flere GTX og skal bytte til SLI HK. P35 HK blir dualcore server. Ny PSU er allerede kjøpt inn. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...