The Ghost Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Burdte vel gå bra når drivere/opptimalisering kommer på plass, 2900XT i CF 1000/999 burdte gjøre susen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som vet noe om støyen på 8800GT? Vil bestille et i morra nemlig. Eller skal jeg vente på GTS? For vet noen faktisk når den kommer? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det finnes allerede tråder om støynivået på 8800GT. GTS kommer 3. Desember for ente gang... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sikkert lurt å vente på GTS Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ser ikke ut til å være så mye lengre å vente på GTS enn GT heller Men hvordan vil GTS'n ligge i pris i forhold til GT? Akkuratt nå ser det ut til at det blir ASUS og EVGA GT på meg (hvis det stemmer at netshop sin EVGA blir bundla med Crysis) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Haddet jeg vist at GTX holdt over 1 år haddet jeg kjøpt sli hovedkort, iriterer div kroppsdeler av meg at jeg ikke får spillt Crysis med grei fps. Endret 19. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Haddet jeg vist at GTX holdt over 1 år haddet jeg kjøpt sli hovedkort, iriterer div kroppsdeler av meg at jeg ikke får spillt det med grei fps. Samme her, dog kjøpte jeg pc for 1-2 måneder siden. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ser ikke ut til å være så mye lengre å vente på GTS enn GT heller Men hvordan vil GTS'n ligge i pris i forhold til GT? Akkuratt nå ser det ut til at det blir ASUS og EVGA GT på meg (hvis det stemmer at netshop sin EVGA blir bundla med Crysis) Tipper nye G92-baserte GTS havner på rundt 2500kr. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tipper nye G92-baserte GTS havner på rundt 2500kr. Hmmm, blir spennende å se hva det blir til. Hvis både GT og nye GTS kommer til butikkene i starten av desember, så er jeg ikke helt sikker på hva jeg for .. Jeg ønsker å kjøre SLi, mest for å ha prøvd det... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hei, er helt fersk når det gjelder OC. Men har nå sitte litt i Rivatuner, og har satt mine innstillinger til 700/1568/1050. Kjølinga mi er ganske bra (se sig) ser dette bra ut? Burde jeg gjøre noe mer? (BIOS eller noe? eller er det bare CPU?) mvh Jonas Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Haddet jeg vist at GTX holdt over 1 år haddet jeg kjøpt sli hovedkort, iriterer div kroppsdeler av meg at jeg ikke får spillt Crysis med grei fps.Ville du kjøpt (enda?) en GTX nå eller vente til nye GTS og kjøpt to? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Med tanke på Crysis er det like greit å vente, skal du kjøpe nå haddet jeg satset på 2*GT om du har sli hovedkort. (haddet jeg hatt sli så haddet jeg leitet etter et billig brukt GTX) Endret 19. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Bruker 1600 by 1200-oppløsning da...men GT? Hvorfor ikke vente til GTS-ene kommer? Dessuten hvis man ser på resultatene av den testen lenger bak i denne tråden ser man at det ikke er mye mer man får av to GT i SLI enn én GTX, så da er det faktisk billigere for meg og antakelig bedre om jeg kjøper GTX. Men det jeg lurte på er hvor bra de nye GTS-kortene blir. Endret 19. november 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Om du leser hva jeg skriver en gang til, jeg vet jo ikke hva du har(Om du kjøper 2 nye GTX blir jo dette et hav dyrere). Hvor bra den nye serien kommer til å yte blir bare spekulering, mulig raptor har hørt noe der om han fortsatt er i gamet, men han har nok ikke lov til å nevne noe om det uansett hehe edit Gtx xfx kortet mitt er en dårlig OC baah klarer 620 - 1450 men for bare spillt 15 min, ligger ganske stabilt på 615 - 1400 - 1003 shadow. Fps i Crysis øker ganske drastisk når man klokker, skulle ønske det tålte mer. Endret 19. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ok, takk uansett, bestiller enda en GTX, så om noen kan sparke meg i løpet av hvertfall to uker om det er dumt hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 SLI-drivere i Crysis er latterlig dårlige, og forvent at de med SLI-oppsett får betraktelig mer ytelseøkning etterhvert. Ville nok ikke gått for GTX nå nei. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Let litt rundt å se om du finner et brukt til en bra pris, pr i dag er det den beste løsningen for å øke ytelsen på systemet ditt. Økonomisk har det aldri vært. edit Sli driverne blir garantert bedre på neste driver (ang Crysis), funker ikke noe bedre på feks GT. Nå er det ikke jeg som lager drivere seff så ikke ta meg for mye på ordet Endret 19. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
smy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) 8800gt 1gb ggdr4 være et kjekt kort hehe Endret 19. november 2007 av smy Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Det haddet nok Crysis satt pris på ja ) Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ok, XD hadde gått tom for GTX-en til 3300 kroner uansett, så nå driter jeg i det og venter heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå