Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper nye G92-baserte GTS havner på rundt 2500kr.

Hmmm, blir spennende å se hva det blir til. Hvis både GT og nye GTS kommer til butikkene i starten av desember, så er jeg ikke helt sikker på hva jeg for .. Jeg ønsker å kjøre SLi, mest for å ha prøvd det...

Lenke til kommentar

Bruker 1600 by 1200-oppløsning da...men GT? Hvorfor ikke vente til GTS-ene kommer? Dessuten hvis man ser på resultatene av den testen lenger bak i denne tråden ser man at det ikke er mye mer man får av to GT i SLI enn én GTX, så da er det faktisk billigere for meg og antakelig bedre om jeg kjøper GTX. Men det jeg lurte på er hvor bra de nye GTS-kortene blir.

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

Om du leser hva jeg skriver en gang til, jeg vet jo ikke hva du har(Om du kjøper 2 nye GTX blir jo dette et hav dyrere). Hvor bra den nye serien kommer til å yte blir bare spekulering, mulig raptor har hørt noe der om han fortsatt er i gamet, men han har nok ikke lov til å nevne noe om det uansett hehe

edit

Gtx xfx kortet mitt er en dårlig OC baah klarer 620 - 1450 men for bare spillt 15 min, ligger ganske stabilt på 615 - 1400 - 1003 shadow. Fps i Crysis øker ganske drastisk når man klokker, skulle ønske det tålte mer.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Let litt rundt å se om du finner et brukt til en bra pris, pr i dag er det den beste løsningen for å øke ytelsen på systemet ditt. Økonomisk har det aldri vært.

edit

Sli driverne blir garantert bedre på neste driver (ang Crysis), funker ikke noe bedre på feks GT. Nå er det ikke jeg som lager drivere seff så ikke ta meg for mye på ordet ;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...