Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest ganske mye om 8800GT i den siste tiden, er det åpenbart at den yter bedre enn 8800GTS.

Men det jeg lurer på: hvilke av alternativene er best av:

To 8800GTS (640mb) i SLi - eller en 8800GT?

En venn selger sitt GTS kort for 1900kr til meg (Har et kort selv), så skal han selv kjøpe et GT kort.

(Kommer til å spille mye crysis fremmover)

Endret av Crom-Ag3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8800GTS i SLI er overlegent bedre ja.

Nå er jo 8800GT ikke spesielt mye bedre enn et 8800GTS 640MB, greit nok kanskje en 10-15% forskjell i lavere oppløsninger, men i de høyeste oppløsningen i de tyngste tittlene så kan faktisk 8800GTS 640MB være bedre.

I SLI så ville naturligvis 8800GTS 640MB vært mye bedre.

(det samme gjelder da også prisen om man ikke har et fra før av)

Lenke til kommentar
Hvor blir det av 8800GT?!?! :(

Kommer ikke til norge før i starten av desember ser det ut til .. Mulig å skaffe fra utlandet? :)

Er nok like vanskelig å skaffe i utlandet. Er ikke bare i norden at de ble veldig populære. ;)

Sånn går det når man lager et produkt som er FOR bra. :p

Lenke til kommentar
MPX hadde 10 stk 8800gt kort inne på tirsdag! Jeg bestilte mitt kort nummer 2 da ;)

Så sier du ikke i fra! :@ :(

Jeg har nå lagt inn prisvarsling(Kommer inn på lager) på Asus, Gainward og EVGA sine GT kort. Håper virkelig det kommer inn snart!!

Sorry! Var ikke klar over at du skulle ha et 8800GT kort! :( Men fy faen som det klokker!!

Lenke til kommentar

:D Hva slags fps får du? Gleder meg vilt til jeg får Crysis jeg ass! Si ifra om du får klokka GT-ene opp til XXX-ytelse! (670 MHz / 1950 MHz)

Ville du heller hatt to GTX i sli hvis det ikke hadde stått om pengene? Har en 8800 GTX nå og lurer på om jeg heller skal kjøpe to GT enn én GTX til for rundt 700 kr mer.

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...