SWAT dude... Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 SKulle gjerne lagt ut noen benchmarks men hadde som sagt bare tre 6pin kontakter tilgjengelig Rimilig surt. Får se om jeg kjøper en ekstra en og bencher litt når jeg er alene hjemme en helg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Rimilig surt. Får se om jeg kjøper en ekstra en og bencher litt når jeg er alene hjemme en helg *poff*? hehe, men, det kan blir gøy det Endret 15. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja absolutt. Bare jævlig irritert over at jeg ikke gadd kjøpe en idag når jeg hadde muligheten. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Thermaltake er et fornuftig valg. Der kan du også velge vifte selv. Den kom vel også ganske best ut i test. Zalman er visstnok ikke så stille lenger. Du som er så happy: svidd av alle lommepengene dine eller?? Thermaltake passer vel litt dårlig når det er snakk om 2 i SLi? Mener å huske at TT tar 2-3 PCI slots... Det har du rett i. Så ikke at du etterlyste kjøler for SLI. Det kan jo bli litt vanskelig for deg å finne en som er stille da Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det har du rett i. Så ikke at du etterlyste kjøler for SLI. Det kan jo bli litt vanskelig for deg å finne en som er stille da Men hvis GTS kjølere passer på GT er det vel mulig å ta orginal kjøleren til GTS hvis jeg klarer å skaffe sånt? (er det plass til to i SLi med orginal kjøler?) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Går fint an med SLI med originale kjølere, men hovedkort kan spille en liten rolle om hvor mye plass til overs det er. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Skjønner ikke helt om det er snakk om GT eller GTS, men GT er jo 1 slot kort, og da har du jo 0 problem med og kjøre SLi, GTS er også lagd for og kjøres i SLi Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Går fint an med SLI med originale kjølere, men hovedkort kan spille en liten rolle om hvor mye plass til overs det er. Får se om jeg klarer å skaffe to orginal kjølere til GTS da. Men prøver lydnivået på GT først! Skjønner ikke helt om det er snakk om GT eller GTS, men GT er jo 1 slot kort, og da har du jo 0 problem med og kjøre SLi, GTS er også lagd for og kjøres i SLi Jeg spør jo om jeg kan sette GTS kjøleren på GT kortet Jeg vet GT er 1 slot, derfor jeg er skeptisk til kjøleevnen og derfor støynivå. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 GTS- og GT-kjøler passer ikke overens med hverandre. GTS har "8800"-fester, mens GT bruker festene til 7-serien. ThermalRight HR03 kan monteres som på dette bildet om du skal kjøre SLi: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det har vist kommet en egen GT-versjon av samme kjøler Men den ser ut til å være litt i veien kanskje .. *-) Er stock kjøler til GTS'n mer enn 5cm tykk? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Får du noen vifte mellom de to kortene da? (altså mellom kjøleren til det ene kortet og det øverste kortet) Å kjøle passivt ville jeg nok ikke tørt ivhertfall. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 burde vært to versjoner av den der kjøleren, slik at det øverste kortet kunne ha kjøleribbene på oversiden, og det nedreste kortet kjøleribbene på undersiden.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 burde vært to versjoner av den der kjøleren, slik at det øverste kortet kunne ha kjøleribbene på oversiden, og det nedreste kortet kjøleribbene på undersiden.. Du kan jo fint gjøre det. (du bestemmer selv hvilken vei du vil ha dem) Lenke til kommentar
anders! Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 GTS- og GT-kjøler passer ikke overens med hverandre. GTS har "8800"-fester, mens GT bruker festene til 7-serien. ThermalRight HR03 kan monteres som på dette bildet om du skal kjøre SLi: Hvordan skal man få festa den SLI brua når kjølerne blokker for de? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Du vender kjøleren til høyre "omvendt" vei... Da får du god plass. Endret 15. november 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Med soft SLi-bro går det uansett hvordan du plasserer kjølerne. Diverse bilder: Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Du vender kjøleren til høyre "omvendt" vei... Da får du god plass. bra plan men Sindre Aleksander: regner med du har de bildene fra en tråd? har du link er alltid spennende med kjøling Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 leifeinar: Jess, jess. Link. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som har peiling på når 8800GT 512MB er forventet inn i butikkene? :/ PS.no sa de hadde en dato på 24 nov, men forventet ikke å få dem inn da... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som kan si meg hva slags ytelsesøkning man får fra én Club3D 8800 GTX til to over sli? Har rundt 23 FPS i Crysis f eks, noen som kan gi omtrentlig hva slags fps jeg vil få? Vanskelig kanskje, men noen som har erfaring med to GTX i sli og ytelsesøkning fra én. Og jeg regner med at to GTX i sli er mye bedre enn én Ultra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå