Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thermaltake er et fornuftig valg. Der kan du også velge vifte selv. Den kom vel også ganske best ut i test. Zalman er visstnok ikke så stille lenger.

Du som er så happy: svidd av alle lommepengene dine eller?? ;)

Thermaltake passer vel litt dårlig når det er snakk om 2 i SLi? Mener å huske at TT tar 2-3 PCI slots...

Det har du rett i. Så ikke at du etterlyste kjøler for SLI. Det kan jo bli litt vanskelig for deg å finne en som er stille da ;)

Lenke til kommentar
Det har du rett i. Så ikke at du etterlyste kjøler for SLI. Det kan jo bli litt vanskelig for deg å finne en som er stille da ;)

Men hvis GTS kjølere passer på GT er det vel mulig å ta orginal kjøleren til GTS hvis jeg klarer å skaffe sånt? :) (er det plass til to i SLi med orginal kjøler?)

Lenke til kommentar
Går fint an med SLI med originale kjølere, men hovedkort kan spille en liten rolle om hvor mye plass til overs det er.

Får se om jeg klarer å skaffe to orginal kjølere til GTS da. Men prøver lydnivået på GT først! :D

Skjønner ikke helt om det er snakk om GT eller GTS, men GT er jo 1 slot kort, og da har du jo 0 problem med og kjøre SLi, GTS er også lagd for og kjøres i SLi ;)

Jeg spør jo om jeg kan sette GTS kjøleren på GT kortet ;) Jeg vet GT er 1 slot, derfor jeg er skeptisk til kjøleevnen og derfor støynivå.

Lenke til kommentar
GTS- og GT-kjøler passer ikke overens med hverandre. GTS har "8800"-fester, mens GT bruker festene til 7-serien.

ThermalRight HR03 kan monteres som på dette bildet om du skal kjøre SLi:

image24bf0.jpg

Hvordan skal man få festa den SLI brua når kjølerne blokker for de?

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg hva slags ytelsesøkning man får fra én Club3D 8800 GTX til to over sli? Har rundt 23 FPS i Crysis f eks, noen som kan gi omtrentlig hva slags fps jeg vil få? Vanskelig kanskje, men noen som har erfaring med to GTX i sli og ytelsesøkning fra én.

Og jeg regner med at to GTX i sli er mye bedre enn én Ultra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...