Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel streng tatt feil. Ivhertfall når jeg hadde 6800GT SLI.

Kortet i slot 1 bestemmer klokkefrekvensen.

 

Er det et klokket høyere enn det i slot 2, så vil det overklokkes automatisk til Slot 1 sine frekvenser.

 

Husker ivhertfall jeg merket dette når jeg hadde et 6800GT OC i SLI med et 6800GT.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke rivatuner til å fungere i windows vista 64 bit andrull :\ selv ikke med xp kompibaltibilitilitet

Det er serriøst noe med det artigste ordet jeg har lest på evigheter hahaha! Beklager OT men noe så overdrevet ord må bare bli kommentert :p

 

viste jeg ikke kom til og få det til å bli riktig, var for trøtt så jeg bare overdrev litt :p

 

nyeste rivatuner ja, men fortsatt samme error :(

Lenke til kommentar
Hvor mye tror dere jeg får for et 4-5mnd gammel GTS 640MB uklokka Asus kort? :p

 

Det er jo nesten billigere å kjøpe to GT kort enn 1 ekstra GTS :|

Med det samme vi er igang hva tror dere et godt brukt 8800GTX er verdt alt inkl utenom frakt ?

 

Gts vil jeg tro man kan få rundt 1800-2000 for, gtx ca. 2500 kanskje

Lenke til kommentar
Sorry, men skjønte ikke den setningen din. :p

 

Og 1600? Det er jo billigere enn GT...

 

Et nytt GTS ligger på rundt 4k inkl frakt. Dvs de som ikke har så veldig mye peiling og sjekker ny pris dvs brukt pris, vil tro at 2k for et brukt GTS kort er veldig billig.

 

Jeg skal trolig selge mitt GTS 640MB, har fått et bud på 1k6 inkl frakt.

 

 

Var det klart nokk? :)

Lenke til kommentar

Klarte å starte Crysis i dag på 1600*1200, very high - 16xaa. Så veldig bra ut så det blir kult den dagen jeg kan spille på den settingen. Nå får jeg ca 4 fps hehe (satt inn 4gb i dag, etter det jeg klarte det)

 

120204.jpeg

120205.jpeg

 

Bilder som ser bedre ut en dette er nok ofte manipulerte.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
En ny GTS ligger på rundt 4k inkl frakt. Dvs de som ikke har så veldig mye peiling og sjekker ny pris dvs brukt pris, vil tro at 2k for et brukt GTS kort er veldig billig.

 

Jeg skal trolig selge mitt GTS 640MB, har fått et bud på 1k6 inkl frakt.

 

Du skal jobbe for å klare å kjøpe et nytt GTS for 4000 kroner om dagen, 640 meg versjonen starter på 2500 og du må nesten anstrenge deg for å ikke finne et på tilbud.

 

1600 inklusiv frakt høres for meg ut som en fair pris (ikke at jeg ville ha gitt det da).

Lenke til kommentar
Du skal jobbe for å klare å kjøpe et nytt GTS for 4000 kroner om dagen, 640 meg versjonen starter på 2500 og du må nesten anstrenge deg for å ikke finne et på tilbud.

 

1600 inklusiv frakt høres for meg ut som en fair pris (ikke at jeg ville ha gitt det da).

 

Jeg var på jobb når jeg så prisen, var litt kjapp. Men da var ASUS billigst, og det ligger på 2k8. Det er noen som har satt ned prisen i mellomtiden. Nå er billigste pris 2k5 ser det ut til (XFX).

 

Og ja, 1k6 er en veldig god pris! Vil også være inkl garanti.

Lenke til kommentar

Intern, jeg har fulgt den lille guiden om shader clocks i RivaTuner, og jeg har RT 2.06 og nyeste drivere (Beta), men etter å ha gjort alt som står der, så får jeg fortsatt ikke muligheten til å clocke shader. Slideren kommer ikke fram.

 

Jeg bruker vista, om det har noe og si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...