Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med de høyst uoffisielle beta 167.26 driverne kan jeg skrive ny pers på 24/7 innstillinger med 14665 poeng, ca. 800p i økning på samme settings og over 10% høyere SM 3.0 Score, som også ga godt utslag på SM 3.0 spill testene. Måtte reboote et par ganger etter innstalleringen for at de skulle funke (?) greit, kun testet COD4 demoen og 3dmark 2001/2006, så langt ser de bra ut.... Enda en bonus med disse driverne er at overklokking av XFX XXX GTX kortet nå funker strålende, mens det har vært buggete på tidligere drivere....

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3513902

PS: Husk å disable "NVIDIA Display Driver Service" siden denne filen mangler..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Har nå prøvd 169.01 driverne, som skal gi bedre ytelse til Crysis, men det viser seg at det ikke går ann å clocke med disse? Har prøvd å reinstalere ATItool, rivatuner flere ganger, men det går bare ikke å skifte på core osv, den står på 0.

Hva er problemet?

12313123123ea9.jpg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å klokke i 169.01? Eneste er at jeg ikke kan huke av ved shaders så den klokkes likt med core, litt irriterende er det men overlever! Kan vel nevne at jeg innstallerte rivatuner fire ganger før jeg fikk det til å virke!

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar

Jaja, nå har jeg fått prøvd Crysis demoen litt, og det virker som om det er helt latterlig optimalisert. Med alt på very high ligger jeg på rundt 5 fps, jeg må ned på medium for at det skal flyte greit.

post-45232-1193482006_thumb.jpg

Selv om jeg har cpuen på 3737 MHz, blir jo nesten ikke cpuen rørt en gang! Det forsyner seg likevel grådig av minnet, og her blir nok 2 gb for knapt. Jeg aner ikke hvor bra det utnytter skjermkortet, men det blir i hvert fall ikke varmt i det hele tatt... Noen screenshots gidder jeg ikke ta når jeg må spille på medium :p

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...