Intern Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Var ikke det som var poenget da, oysfaerg...! Dessuten har han kjøpt helt ny PC med grafikkkortet Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva var poenget da? Det er no problem å fylle en disk med drit fra den gamle PCen f.eks. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Poenget var at jeg tror ikkeno på at han har klart å fylle disken med 200GB på rundt en uke. Han fikk datan for rundt en uke siden, installerte noen greier, og formaterte i forrige uke ca. Hadde han lagt inn masse "crap" fra en gammel disk hadde han gjort dette med en gang han fikk datan (sansynligvis) og "whina" om at han måtte slette alt! Ikkeno ulikt de fleste ville ha gjort! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=667393 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Poenget var at jeg tror ikkeno på at han har klart å fylle disken med 200GB på rundt en uke.Han fikk datan for rundt en uke siden, installerte noen greier, og formaterte i forrige uke ca. Hadde han lagt inn masse "crap" fra en gammel disk hadde han gjort dette med en gang han fikk datan (sansynligvis) og "whina" om at han måtte slette alt! Ikkeno ulikt de fleste ville ha gjort! 7320523[/snapback] litt off topic, men du lager deg da ein operativsystem partisjon på 20gb f.eks som du har til xp/vista og installerte programmer, du kan gjerne ha 2 partisjoner for å ha 2 os installert samtidig, da får du dualboot valg rett etter bios så slepp du å slette alt kvar gang ein format er nødvendig. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Regner med å få mitt XFX 8800GTX i morra. I den anledning har jeg begynt å få litt kalde føtter vedrørende PSU`n jeg bruker. Sitter her med en MIST 500w (36amp på 12) og en OCZ Powerstream 520w. (33amp på 12) Det blir bare aktuelt å bruke en av dem, da den andre vil sitte i den andre pc`n jeg har. Har i tillegg overklokket prosseoren til 3.73 ghz. Dette har funket stabilt på Powerstreamen med et 7950GX2 kort. Noen som tror jeg burde ha bestilt meg en ny PSU ? Evt hvem av de to jeg har ville dere ha brukt? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 eg har mist 500w til mitt xfx 8800 gtx kort. pass på at strømkabler ikkje følger med. Mist psu'n din har ein kabel, også har du vel ein fra det gamle nvidia kortet ditt sånn at du kjem deg i gang. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 eg har mist 500w til mitt xfx 8800 gtx kort. pass på at strømkabler ikkje følger med. Mist psu'n din har ein kabel, også har du vel ein fra det gamle nvidia kortet ditt sånn at du kjem deg i gang. 7321890[/snapback] Ja har et par strømkabler liggende. Hvor mye er systemet ditt klokka med misten? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 e6600 [email protected] for øyeblikket... den ville ikkje opp på 3.6 ghz som den har rusla på før... psu'et er nok litt for slapt kan eg tenke meg. Har ikkje prøvd å klokke noke lengre heller, så kanskje den runder 3ghz før eg gir meg. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Min pc klokker heller ikke så bra som før etter jeg puttet GTX inn. Har neppe noe med psu og gjøre da jeg har 600w Mist. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Poenget var at jeg tror ikkeno på at han har klart å fylle disken med 200GB på rundt en uke.Han fikk datan for rundt en uke siden, installerte noen greier, og formaterte i forrige uke ca. Hadde han lagt inn masse "crap" fra en gammel disk hadde han gjort dette med en gang han fikk datan (sansynligvis) og "whina" om at han måtte slette alt! Ikkeno ulikt de fleste ville ha gjort! 7320523[/snapback] Altså jeg fikk pcen på fredag forrige, forrige uke. Bygde den på fredag og instalerte windows. på lørdag begynte jeg å instalerer programmer, og overføre filene mine fra den gamle pcen til den nye. Og la inn noen nye. Så lasted jeg ned windows vista, brente den på DVD og instalerte den. DEt gikk greit. Borsett fra når jeg prøvde å spille på vista. Kom opp at det ikke var nok minne. På info sto det at graffik kortet bare hadde 16 mb, og het VGA adapter eller no sånt. Så jeg måtte formatere pcen for å få tilbake XP, også kunne jeg spille igjen:P Så vista ble ikke en bra opplevelse med kun "16 mb graffikort" som jeg ikke har. Endret 20. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Glemm nå dette da evnt start en annen tråd Vista finner alle os som kan bootes fra om du bruker et program som kommer opp om du putter i VIsta cden. Så dette burdet være null problem. Du kan også instalere os uten å slette som mye som en fil, burdet heller ikke være noe problem. Lets move on to the topic Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Glemm nå dette da evnt start en annen tråd Vista finner alle os som kan bootes fra om du bruker et program som kommer opp om du putter i VIsta cden. Så dette burdet være null problem. Du kan også instalere os uten å slette som mye som en fil, burdet heller ikke være noe problem. Lets move on to the topic 7322473[/snapback] Vel egntlig lurte jeg bare på en det nå fantes en driver for vista for GTS som funker? Men det skal kanskje i en annen G80 tråd.. (som det faktisk går ann å bruke og gjør så jeg kan spille spill!) Endret 20. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Det var det svar på i tråden før du postet Vista driver ligger nå ute hos Guru3d.com: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1520 ellers har du Nvidia beta driver Nvidia driver page. Endret 20. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Det var det svar på i tråden før du postet Vista driver ligger nå ute hos Guru3d.com: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1520 ellers har du Nvidia beta driver Nvidia driver page. 7322506[/snapback] Okei men er det noen som har testet den med en G8800 GTS og er sikker på at den funker? Bør jeg bruke Vista RC2? for jeg har bare RC1..RC2 er ikke gratis lagt ut tror jeg.. Endret 20. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jeg skåra 12 130 på 3dmark 2006. 7317915[/snapback] Kan du ikkel legge ved en link til orben eller screenshot? 7318116[/snapback] Ja, svært interessert i den selv du Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Regner med å få mitt XFX 8800GTX i morra. I den anledning har jeg begynt å få litt kalde føtter vedrørende PSU`n jeg bruker. Sitter her med en MIST 500w (36amp på 12) og en OCZ Powerstream 520w. (33amp på 12) Det blir bare aktuelt å bruke en av dem, da den andre vil sitte i den andre pc`n jeg har. Har i tillegg overklokket prosseoren til 3.73 ghz. Dette har funket stabilt på Powerstreamen med et 7950GX2 kort. Noen som tror jeg burde ha bestilt meg en ny PSU ? Evt hvem av de to jeg har ville dere ha brukt? 7321854[/snapback] Min OCZ ModStream (26 amp på 12 volter'n) holder unna for et system med C2D@3,7GHz(1,6v) og et klokka 8800GTX så jeg tror egentlig at begge de PSU-ene holder. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Min OCZ ModStream (26 amp på 12 volter'n) holder unna for et system med C2D@3,7GHz(1,6v) og et klokka 8800GTX så jeg tror egentlig at begge de PSU-ene holder. 7323854[/snapback] Jeg ville aldri trodd at det der er stabilt . 26A regnes jo som middelmådig, og du bruker det til absolutt high end system... Men hvis du sier det så er det vel det Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm.. merkelig opplegg det med powersupply her... Har sett på dette powersupplyet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=atx400pnf&mcat=c349 Det har 29A fordelt på to 12v linjer (348w/12v=29A) Utfra hva Sir Eatsalot sier, så burde dette gå bra. Kan det være en annen grunn til at de to ovennevnte sliter med powersupplyet? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm.. merkelig opplegg det med powersupply her... Har sett på dette powersupplyet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=atx400pnf&mcat=c349 Det har 29A fordelt på to 12v linjer (348w/12v=29A) Utfra hva Sir Eatsalot sier, så burde dette gå bra. Kan det være en annen grunn til at de to ovennevnte sliter med powersupplyet? 7324027[/snapback] Den har to 12V-rails, med 18A på hver. Det er mulig at det kan fungere, men det blir nok litt knapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå