Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

litt rart har et 8800gtx plugga inn, men jeg kan kun klokke core og meme som vanlig ...

9612902[/snapback]

Med nyeste drivere må du klokke shader for seg selv :)

9613825[/snapback]

Man må ikkje, men man KAN ;)

9617410[/snapback]

Ligger den ikke bare på stock hvis man ikke gjør noe? :p

9617542[/snapback]

Ja. ;)

Det er en liten avkrysningsboks mellom Core- og shader-slideren der du får velge om dem skal kjøre synkront eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok :D

 

Litt OT:

Nizzen, har du kjøpt deg 4 SAS disker til? :ph34r:, så det sto 8 i signaturen din :blink:

9617618[/snapback]

 

//offtopic

 

Hehe, måtte ha meg 4 til, da jeg har 2 stk SAS kontrollere, og det er 4 porter på hver. Nå er det på vei en 8 port Adaptek kontroller, så jeg kan ha alle på èn kontroller. Det første jeg skal gjøre da er å sette opp 8stk i raid-0 :cool: Men det er bare for å kjøre benchmarks da :p

 

4 stk i raid-0 holder i lange baner :D Er jo bare for rask loading i battlefield 2 og oppakking av rarfiler så :D

 

//offtopic

Lenke til kommentar
Subject: Your Crysis (Open) Registration Information

 

Congratulations! Welcome to the Crysis Beta Test!

 

Below you will find all of the necessary information to get started.

 

Ingenting om at jeg ikke har lov til det noen nevner heller ikke noe om NDA, så før jeg finner noe om dette lar jeg det stå på første post.

 

Oppdaterer med et pr bilder til nå.

Lenke til kommentar
Crytek did not lift the NDA on the Crysis MP beta.  I REPEAT CRYTEK DID NOT LIFT THE NDA ON THE BETA, STILL DO NOT POST BETA NDA MATERIEL.

 

Fra tråden som er linket her i posten, så NDA gjelder nok fortsatt sto vertfall noe om NDA i registrerings prosessen får å få key på fileplanet for batch 5 som i de alle andre batchene.

 

 

Edit: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=9875

Bare slik at du er klar over det @simalarion, finnes mange folk der ute som bare får rundt å rapporterer.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

OMG, må det altids være så styr med det helvetes reglene!? HALO, du raner ikke akkurat en bank heller. Bryter som regel ikke den reglen selv, men er ikke så drittsekk at jeg rapporterer folk heller. Hvis jeg ikke hadde vært med i betean, hadde jeg vært drit glad hvis folk fortalte meg om den. Vet det er feil, men av og til er regler til for å brytes :S (mener jeg!) Greit å minne folk med det, men hvis de driter i det, så bare la det være..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke så alt for mye om NDA greia, ville bare si ifra til simalarion slik at han er klar over det siden det ikke virket slik, så får man da heller velge selv, jeg har ikke tenkt til å rapportere noen vertfall siden jeg har vel brutt NDA litt selv.

 

 

Edit: Det værste som skjer er vel at du blir kasta ut av betaen, så er jo ikke noe farlig, så sant man ikke greier å leve uten spillet frem til release/demo.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
OMG, må det altids være så styr med det helvetes reglene!? HALO, du raner ikke akkurat en bank heller. Bryter som regel ikke den reglen selv, men er ikke så drittsekk at jeg rapporterer folk heller. Hvis jeg ikke hadde vært med i betean, hadde jeg vært drit glad hvis folk fortalte meg om den. Vet det er feil, men av og til er regler til for å brytes :S (mener jeg!) Greit å minne folk med det, men hvis de driter i det, så bare la det være..

 

Enig der, men kom advarsler fra alle hold så blir usikker på hvor alvorlig dette er (om jeg overhodet bryter noen regel).

 

Sjekker videre i morgen, fikk tatt noen heftige bilder med 8xAA (mellom 15-22 fps hehe), legger dem tilbake så fort jeg har fått hard fakta om hvor alvorlig dette virklig er.

 

edit

Dette er trossalt en tråd som har blitt åpnet 146 950 ganger så må være litt mer forsiktig en de fleste.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...